نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

تریلر فیلم Free Guy در عرض ۲۴ ساعت به ۵۵ میلیون بازدید رسید

به نظر می‌رسد که فیلم اکشن و کمدی Free Guy با نقش آفرینی رایان رینولدز، ستاره فیلم محبوب ددپول به‌شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

در شرایطی که باکس آفیس سال ۲۰۲۰ شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، تریلر جدید فیلم اکشن-کمدی و علمی تخیلی Free Guy با حضور رایان رینولدز اخبار خوشی را برای هالیوود با خود به همراه داشته است. این فیلم که توسط شان لِوی کارگردانی شده، از سوی استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی برای اکران در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

تریلر فیلم Free Guy که در تاریخ دوشنبه ۱۴ مهر منتشر شد، بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زمان پخش به رقم قابل‌توجه ۵۵ میلیون بیننده دست پیدا کرد. درواقع این ویدیو خیلی راحت از مجموع ۴۰ میلیون بازدیدی که تریلر اول این فیلم در سال گذشته از خود به جا گذاشت عبور کرده است.

با مقایسه عملکرد دومین تریلر فیلم Free Guy با آمار فیلم‌های Ready Player One از شان لِوی با ۴۴.۵ میلیون بازدید و Ant-Man and the Wasp از دنیای سینمایی مارول با ۵۰ میلیون بازدید می‌توان دید خوبی از کیفیت عملکرد آن به‌دست آورد. جدیدترین اثر ستاره محبوب نقش ددپول در دنیای مارول تنها در اینستاگرام ۱۲ میلیون بار دیده شده و درحالی که آمار دنبال کنندگان آن در شبکه‌های اجتماعی به ۴۰ هزار نفر می‌رسد. این رقم برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle به ۲۵ هزار نفر رسیده بود

تریلر فیلم Free Guy

در داستان فیلم Free Guy با یک شخصیت مجازی در دنیای یک بازی ویدیویی مواجه هستیم که ناگهان به خودآگاهی رسیده و با تبدیل شدن به قهرمانی که در مقابل یک کاراکتر غیرقابل بازی (NPC) قرار می‌گیرد، شروع به تغییر قوانین دنیای این بازی می‌کند. جودی کامر بازیگر سریال Killing Eve، جو کری بازیگر سریال Stranger Things، لیل رل هاوری، آتکارش آمبودکار بازیگر فیلمMulan و تایکا وایتیتی از فیلم‌ Jojo Rabbit از دیگر بازیگرانی هستند که درکنار رایان رینولدز در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. رایان رینولدز و تایکا وایتیتی پیش از این در فیلم ابرقهرمانی Green Lantern  همبازی بودند.

خود رایان رینولدز به همراه لِوی، سارا اسکچر، گرگ برلنتی و ادام کولبرنر تهیه کنندگان این فیلم بوده و ماری مک‌لاگلن، جاش مک‌لاگلن، جورج دیوی، دن لوین و مایکل رایلی مک‌گراث به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه حضور دارند. رینولدز و تیم او روز یکشنبه به همراه نمایندگان بازاریابی دیزنی تیزر جدیدی را منتشر کردند که به طرز جالبی به زمان اکران فیلم Free Guy اشاره می‌کرد. رینولدز معمولاً به‌طور نزدیکی با مباحث بازاریابی فیلم‌های خود همکاری می‌کند. 

رایان رینولدز در نقش اصلی فیلم فری گای

شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، تریلر مذکور را در یوتیوب مشاهده کنید. Free Guy در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۳ تیر (۳ ژوئیه‌) در نظر گرفته شده بود، اما شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا باعث تأخیر آن شد و اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ آذر روی پرده‌ی سینما برود.

تماشای تریلر جدید فیلم Free Guy در یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده