// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

پلی استیشن 5 احتمالا یک کنسول با قابلیت شخصی سازی ظاهری آسان است

ویدیو رسمی سونی نشان می‌دهد که پنل‌های سفید کناری پلی استیشن 5 به‌سادگی قابل جداسازی و جایگزینی هستند. آیا باید منتظر فروش انواع‌واقسام پنل‌های شخصی‌سازی‌شده برای طرفداران بازی‌های متفاوت باشیم؟

سونی با پخش یک ویدیو ۷ دقیقه‌ای به زبان ژاپنی که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب پلی استیشن با زیرنویس انگلیسی رسمی تماشا کنید، پلی استیشن 5 و تمامی درگاه‌های آن را از همه‌ی زوایا نمایش داد. تازه این نمایش صرفا به ارائه‌ی تصویرات بهتر از بیرون کنسول مربوط نمی‌شد. این ویدیو محل نصب انواع‌واقسام SSDهای استاندارد PCIe 4.0 تاییدشده توسط سونی روی پلی استیشن 5 را نشان داد، دو خروجی تعبیه‌شده برای خاک‌گیری آسان دستگاه را معرفی کرد و به مخاطبان آموخت که چگونه کنسول را از حالت عمودی به حالت افقی درمی‌آورند.

ولی برای بسیاری از گیمرها، هیجان‌انگیزترین بخش ماجرا به جداسازی و نصب بسیار آسان پنل‌های کناری کنسول مربوط می‌شود. زیرا با دیدن این لحظه در ویدیو رسمی سونی، همه به این فکر کردند که چه می‌شود اگر بتوان با قیمتی کمتر از قیمت یک بازی ویدیویی AAA، دو پنل جدید برای دستگاه خرید. چه می‌شود اگر برخلاف نسل‌های قبلی که فقط با خرید کنسول‌های خاص و گران‌قیمت می‌توانستید دستگاهی با ظاهر ویژه داشته باشید، این‌جا صرفا بتوانیم همین کار را با خرید دو پنل با طرح‌های متعلق به یک بازی محبوب انجام بدهیم؟

تعداد اشخاصی که به شخصی‌سازی ظاهری کنسول خود علاقه دارند، اصلا کم نیست. ول اگر این کار به‌سادگی خرید دو پنل قابل نصب در دو طرف دستگاه باشد، بدون شک بر تعداد گیمرهای مورد بحث افزوده می‌شود. سونی هنوز عرضه‌ی رسمی پنل‌های دارای طرح‌های متفاوت برای PS5 را تایید نکرده است. ولی فعلا همه‌ی نشانه‌ها خبر از این می‌دهند که کنسول نسل ۹ شرکت ژاپنی، از این قابلیت هیجان‌انگیز برخوردار است.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده