نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

پیتر رمزی انیمیشن سریالی Lost Ollie را کارگردانی می‌کند

شبکه‌ی نتفلیکس پیتر رمزی، کارگردان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را برای کارگردانی انیمیشن سریالی Lost Ollie انتخاب کرد.

هر کسی اسباب بازی مورد علاقه‌ی خودش را داشته است؛ این می‌تواند یک عروسک «راگدی آن» یا یک «میکی‌ماوس مخملی» باشد، اما دست آخر همه چیزی داشتند که برایشان عزیز بوده است. بااین‌حال زمانی‌که این وسایل ارزنده گُم می‌شوند، زندگی بسیار غم‌انگیزتر و دشوارتر می‌شود؛ زیرا برای بسیاری از کودکان این نخستین باری است که واقعاً احساس تنهایی می‌کنند. سریال Lost Ollie (اولی گم‌شده) یک اثر لایو اکشن/انیمیشن از شبکه‌ی نتفلیکس است که براساس داستان Ollie's Odyssey (ادیسه‌ی اولی) نوشته‌ی برندون اولدنبرگ و ویلیام جویس ساخته می‌شود. این سریال ماجراهای یک حیوان عروسکی را دنبال می‌کند که از هیچ کاری برای بازگشت نزد صاحبش دریغ نمی‌کند.  

انیمیشن سریالی Lost Ollie چهار سال در مرحله‌ی توسعه به سر می‌برد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پیتر رمزی، کارگردان انیمیشن‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) و Monsters vs. Aliens (هیولاها دربرابر بیگانگان) برای کارگردانی آن انتخاب شده است. این کارگردان آمریکایی به‌هیچ‌وجه با اقتباس آثار ویلیام جویس غریبه نیست و پیش از این سکان هدایت انیمیشن اکشن فانتزی-کمدی Rise of the Guardians (ظهور نگهبانان) را در دست داشت. باعنایت‌به اینکه پیتر رمزی از اهمیت دوستی و دوران کودکی آگاه است، احتمالاً با یک انیمیشن صمیمانه‌ی مناسب کودکان طرف خواهیم بود.

انیمیشن سریالی Lost Ollie داستان یک اسباب بازی گم‌شده را روایت می‌کند که در حومه‌ی شهر به‌دنبال صاحب خود می‌گردد و به موازات آن ماجراهای پسر بچه‌ای را دنبال می‌کند که بیش از یک دوست صمیمی را از دست داده است. این انیمیشن یک ماجراجویی حماسی برای مواجهه‌ی بچه‌ها با تمام مخاطراتی است که دوران کودکی می‌تواند برای آن‌ها ایجاد کند. به‌تازگی یک تصویر آزمایشی از «اولی» نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد قهرمان داستان چقدر دوست‌داشتنی و جذاب است و شما می‌توانید این تصویر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید. 

انیمیشن Lost Ollie


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده