نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

مبارز بعدی بازی Mortal Kombat 11 فردا رونمایی می‌شود

اد بون از استودیوی ندررلم با انتشار تیزر کوتاهی از انتشار اطلاعات بیشتری از محتوای آتی بازی Mortal Kombat 11 در پنج‌شنبه هفته‌ی جاری خبر داد.

روز گذشته اد بون از استودیوی ندررلم علاوه‌بر اعلام خبر فروش ۸ میلیون نسخه‌ای بازی Mortal Kombat 11 در تمام پلتفرم‌ها به این موضوع اشاره کرد که احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری از محتوای آتی این بازی مبارزه‌ای به گوشمان خواهد رسید. حالا با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی می‌دانیم که دقیقاً چه زمانی باید منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از محتوای پیش‌روی بازی MK 11 باشیم. اخیراً اد بون با انتشار توییت جدیدی که شامل یک تیزر کوتاه هم می‌شود، اظهار داشت که پنج‌شنبه‌ی این هفته مورخ ۱۷ مهر (۸ اکتبر) اطلاعات بیشتری از برنامه‌های آتی بازی Mortal Kombat 11 در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. خصوصاً به نظر می‌رسد که این تیزر بخش کوتاهی از یک تریلر بسیار طولانی است که پنج‌شنبه‌ی این هفته رأس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران (ساعت ۹:۰۰ به وقت EDT) پخش می‌شود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این تیزر کوتاه به‌طور خلاصه یک تارکاتان را در حال فرار از یک بیشه یا جنگل نشان می‌دهد که نوعی بیگانه است و کاراکتر باراکا به دسته‌ی آن‌ها تعلق دارد. اد بون همچنین پیام «چه کسی آن تارکاتان را تعقیب می‌کند» را ضمیمه‌ی این ویدیو کرده است که ظاهراً به مبارز بعدی بازی Mortal Kombat 11 اشاره دارد و به‌دنبال شکار این کاراکتر است. باتوجه‌به گزارش‌ها و شایعات پیشین، ما می‌توانیم حدس‌های خوبی درباره‌ی هویت این فرد تعقیب‌کننده بزنیم. اطلاعات حاصل از داده‌کاوی‌ها نشان از راه‌یابی جان رمبو از مجموعه فیلم‌های اکشن Rambo (رمبو) به فهرست مبارزان بازی دارد که این مورد تابه‌حال تایید یا تکذیب نشده است. همچنین احتمال راه‌یابی دیگر کاراکترهای کلاسیک مورتال کامبت نظیر ملینا و رین به بازی در آینده‌ی نزدیک وجود دارد. اگر این شایعات صحت داشته باشد، احتمالاً اواخر هفته‌ی جاری شاهد رونمایی از هر سه کاراکتر خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده