// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

تریلر جدید داستانی Watch Dogs: Legion گروه Zero Day را نشان می‌دهد

در راستای تریلر جدید داستانی Watch Dogs، مشخص شده که بخش آنلاین این بازی در تاریخ ۱۳ آذر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در بازی Watch Dogs Legion، لندن را در آشوبی بزرگ مشاهده می‌کنیم؛ جایی‌که پس از خنثی شدن یک بمب توسط گروه DedSec، بمب‌های دیگری در سطح شهر منفجر شدند. در ادامه DedSec متهم به خرابکاری شد و گروه PMC Albion وظیفه شکار اعضای DedSec و برگرداندن امنیت به لندن را برعهده گرفت.

در تریلر جدید بازی Watch Dogs Legion نشان داده می‌شود که Zero Day باعث و بانی تمامی این اتفاقات بوده است. Zero Day که هویت اصلی ‌آن مشخص نیست، به‌واسطه‌ی پهپادها، نمایشگرهای بزرگ و سایر موارد با مردم و شهروندان لندن ارتباط برقرار می‌کند. به‌نظر می‌رسد هدف اصلی این گروه نابودی لندن است. ازاین‌رو اعضای DedSec درکنار نبرد با Albion و سیندیکا خلافکاری مری کلی، باید با Zero Day هم مقابله و پرده از اسرار آن‌ها بردارد.

کاربران زومجی می‌توانند تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. البته این تمامی اخباری نیست منتشر شده است. یوبیسافت (Ubisoft) اطلاعاتی را از سیزن‌پس و محتویات آن هم در دسترس قرار داده است. 

تماشا از یوتیوب

از تاریخ ۱۳ آذر ماه (سه دسامبر) بخش آنلاین بازی Watch Dogs Legion در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌بخش می‌توانید مراحل مشخصی را به‌صورت کوآپ آنلاین درکنار سایر دوستان خود تجربه کنید. در ادامه یک حالت PvP هم به بازی اضافه می‌شود که Spider-Bot Arena نام دارد و بازیکنان را در نقش ربات‌های کوچکی قرار می‌دهد که باید با یکدیگر مبارزه کنند. Invasion حالت دیگری از بخش آنلاین Watch Dogs Legion است که به این نسخه بر می‌گردد و تیم سازنده اعلام کرده که در آینده محتویات بیشتری به حالت آنلاین بازی اضافه خواهد شد.

برای بخش کمپین بازی هم محتویات مختلفی درنظر گرفته شده است. حالت نیو گیم پلاس، مراحل و شخصیت‌های جدید که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند، از محتویات رایگان Watch Dogs Legion به حساب می آیند. بااین‌حال بازی دارای یک سیزن‌پس است که ازطریق آن بازیکنان به چهار شخصیت مختلف از جمله ایدن پیرس دسترسی پیدا می‌کنند. ایدن پیرس در این نسخه، داستان منحصربه‌فرد خود را روایت می‌کند که نام بسته الحاقی آن، Bloodline خواهد بود.

از دیگر شخصیت‌های قابل بازی که ازطریق سیزن‌پس فعال می‌شون، می‌توان به Wrench از بازی Watch Dogs 2 اشاره کرد که در بسته الحاقی Bloodline هم حضور دارد. همچنین شاهد مینا، یک فرا انسان، خواهیم بود که می‌تواند وارد ذهن سایرین شود. در انتها، شاهد Darcy، یکی از اعضای انجمن برادری اسسین‌ها خواهیم بود. به‌عبارتی برای اولین‌بار شاهد یک اسسین مدرن هستیم. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Watch Dogs Legion در تاریخ هشت آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم، با یک ارتقای گرافیکی در اختیار کاربران نسل بعد قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده