نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

بازی Overwatch به‌مدت یک هفته برای نینتندو سوییچ رایگان می‌شود

نینتندو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که از تاریخ ۲۲ مهر به‌مدت یک هفته مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانند بازی Overwtach را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

ماه جاری برای مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، ماه جذاب و شلوغی بوده است. چند روز پیش بازی بتل رویال Super Mario Bros. 35 برای این افراد معرفی شد؛ اثری که طبق رسم و رسوم بازی‌های سبک بتل رویال، باید سعی کنید در رقابت بین ۳۵ ماریو، آخرین بازمانده باشید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، شعبه نینتندو امریکا در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به‌زودی به‌مدت یک هفته مشترکین سرویس آنلاین سوییچ می‌توانند بازی موفق و پرطرفدار Overwatch را به‌صورت رایگان تجربه کنند. باتوجه به اطلاعات موجود، علاقه‌مندان از تاریخ ۲۲ مهر ماه (سیزده اکتبر) تا ۳۰ مهر به‌مدت یک هفته به این نسخه رایگان ساخته استودیوی بلیزارد دسترسی داشته باشند. خوشبختانه افرادی که در این مدت پیشرفتی در بازی به‌دست آورند مستقیم به نسخه اصلی آن نیز منتقل می‌شود. «شما در این نسخه به تمام نقشه‌ها، شخصیت‌ها و حالت‌های بازی دسترسی دارید. هر آیتمی که شما طی این مدت به‌دست آورید، درصورتیکه بازی Overwatch: Legendary Edition را خریداری کنید، به حساب شما منتقل می‌شود. فقط به این نکته توجه داشته باشید که حساب کاربری شما نباید متفاوت باشد.»

حدود پنج سال از زمان عرضه بازی شوتر آنلاین Overwatch می‌گذرد. اثری که به سرعت توانست به‌واسطه مکانیزم و گیم‌پلی جذاب خود محبوبیت بالایی را بین گیمرها پیدا کند. برگزاری مسابقات متعدد و پشتیبانی بالای تیم سازنده آن کمک بسیار زیادی روی موفقیت بازی داشته است.

نینتندو توانست درکنار ارایه سرویسی با برچسب قیمت مناسب نسبت به رقبای خود و عرضه بازی‌های خاطره‌انگیز کنسول‌های NES و SNES، تعداد مشترکین سرویس آنلاین خود را به بیش از ۲۶ میلیون نفر برساند. حال اگر شما هم از این سرویس استفاده می‌کنید و تابه امروز فرصت تجربه بازی Overwatch را پیدا نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین فرصت برای این امر فرا رسیده است. لطفا نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده