// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

تریلر نسخه پلی استیشن 5 بازی NBA 2K21 پخش شد

تریلر جدید بازی NBA 2K21 که گیم‌پلی آن روی پلی استیشن 5 سونی را نمایش می‌دهد، اثبات می‌کند که این شبیه‌ساز بسکتبال روی کنسول‌های نسل ۹ جلوه‌ای واقعا متفاوت با نسخه‌های نسل ۸ دارد.

استودیو Visual Concepts درکنار ناشر بازی‌های خود یعنی 2K Sports بالاخره با پخش یک تریلر جدید به همگان نشان دادند که بازی NBA 2K21 در نسل ۹ چه گرافیک قدرتمندی دارد. تک‌تک ثانیه‌های این تریلر که به‌صورت کلی با استقبال گیمرها مواجه شد، روی کنسول پلی استیشن 5 ضبط شده‌اند و طبیعتا مخاطبان را برای آینده‌ی بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی در نسل ۹ هیجان‌زده خواهند کرد.

مطابق این تریلر به نظر می‌رسد که بازی در نسل ۹ نسبت به نسخه‌های نسل ۸، تکسچرهایی باکیفیت‌تر، پشتیبانی حداقلی از ری تریسینگ، فریم‌ریت قفل‌شده روی عدد ۶۰ و رزولوشن 4K دارد. هرچند که قطعا همه‌ی این بهبودهای تصویری هم نمی‌توانند سیستم عجیب ناشر برای فروش بازی با قیمت بسیار زیاد روی نسل ۹ را توجیه کنند. آن هم وقتی تنها راه دستیابی خریداران نسخه‌ی نسل ۸ به نسخه‌ی نسل ۹، پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای خرید نسخه‌ی دیلاکس بوده است. تازه شرکت 2K Games در حالی بازی NBA 2K21 را با قیمت ۷۰ دلار روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌کند که این بازی خود به خود پرشده از خریدهای درون‌برنامه‌ای و لوت‌باکس‌های بسیار سودجویانه و تأثیرگذار روی گیم‌پلی است.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی نسل ۹ بازی NBA 2K21 در روز عرضه‌ی هرکدام از کنسول‌های نسل ۹ برای آن‌ها عرضه می‌شود؛ کمتر از ۴۰ روز دیگر.

دانلود تریلر از آپارات | تماشا با رزولوشن 4K در یوتیوب


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده