نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود

شبکه‌ی آمازون کلویی گریس مورتس را برای ایفای نقش اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral نوشته‌ی ویلیام گیبسون انتخاب کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آمازون کلویی گریس مورتس، بازیگر فیلم‌های The 5th Wave (موج پنجم)، Let Me In (بگذار وارد شوم) و Carrie (کری) را برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی اقتباس تلویزیونی رمان The Peripheral (جانبی) نوشته‌ی ویلیام گیبسون انتخاب کرده است. این سریال در مرکز حوادث به ماجراهای فلین فیشر با نقش‌آفرینی کلویی گریس مورتس می‌پردازد که در تلاش است تا بقایای خانواده‌ی از هم پاشیده‌ی خود را در بیغوله‌ای از یادرفته‌ در آمریکا کنار هم نگه دارد. فلین باهوش، بلندپرواز و محکوم به فنا است. فلین فیشر هیچ آینده‌ای ندارد تا اینکه آینده او را فرا می‌خواند و مسیر جدیدی را مقابل چشمانش قرار می‌دهد.  

کلویی گریس مورتس در آینده در فیلم Shadow in the Cloud (انعکاس در تیرگی) دیده می‌شود که روزان لیانگ سکان هدایت آن را در دست دارد. نخستین نمایش جهانی این فیلم اکشن ترسناک را در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم که در آن برنده‌ی جایزه‌ی Midnight Madness شد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی درحال‌حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم علمی-تخیلی هیجان‌انگیز Mother/Android (مادر/اندروید) است و در فیلم لایو-اکشن Tom and Jerry (تام و جری) نیز شاهد حضور وی خواهیم بود. از دیگر آثار سینمایی اخیر مورتس می‌توان به Greta (گرتا)، Suspiria (سوسپیریا) و The Addams Family (خانواده‌ی آدامز) اشاره کرد. او در سریال‌های Thirty Rock (سی راک)، Gaslight (چراغ گاز) و Desperate Housewives (کدبانوهای وامانده) نیز بازی کرده است.

شبکه‌ی آمازون سال گذشته سفارش ساخت یک اقتباس تلویزیونی از رمان The Peripheral را صادر کرد. اسکات اسمیت به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر این درام یک ساعته فعالیت می‌کند و گرگ پلیجمن دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن خواهد بود. جاناتان نولان و لیزا جوی سال گذشته یک قرارداد همه‌جانبه‌ی بزرگ با شبکه‌ی آمازون امضا کردند و به موجب این قرارداد تهیه‌کنندگی سریال «جانبی» را از سوی شرکت «کیلتر فیلمز» انجام می‌دهند. وینچنزو ناتالی که کارگردانی فیلم‌های In the Tall Grass (در چمن‌زار بلند)، Splice (شکاف) و Nothing (هیچ چیز) را در کارنامه دارد، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه فعالیت می‌کند و آتنا ویکهام از شرکت «کیلتر فیلمز» و استیون هوبان دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. سریال The Peripheral توسط شبکه‌ی آمازون و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده