// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدر نشینی Crash Bandicoot 4 در هفته اول انتشار

Crash Bandicoot 4: It's About Time در اولین هفته عرضه خود توانست رقبا را کنار بزند و صدر جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۲ مهر ماه را از آن خود کند.

در هفته‌ای که گذشت، شاهد عرضه دو بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time و Star Wars: Squadrons بودیم و حال سؤال اصلی این است که این دو بازی تازه عرضه شده، چه عملکردی را از خود به‌نمایش گذاشته‌اند و به چه شکل جدول فروش هفتگی انگلستان را تغییر داده‌‌اند.

بازی Crash Bandicoot 4 در هفته اول انتشار خود توانسته است صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی است که Super Mario 3D All-Stars در هفته گذشته صدر جدول بود و حال در رتبه سوم قرار گرفته است. همچنین Star Wars: Squadrons دومین تازه عرضه هفته منتهی به ۱۲ مهر ماه هم توانسته است رتبه دوم را کسب کند. در ادامه، بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Marvel's Avengers در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا، شاهد Mario Kart 8 Deluxe و Minecraft Dungeons هستیم که به‌ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. در انتها، بازی Minecraft در رتبه هشتم و Mafia: Definitive Edition و همچنین Mafia Trilogy رتبه‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند. در ادامه می‌توانید نگاهی به عملکرد بازی‌ها در هفته منتهی به ۱۲ مهر ماه داشته باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Crash Bandicoot 4: It's About Timeهفته اول انتشار
۲-Star Wars: Squadronsهفته اول انتشار
۳۱Super Mario 3D All-Starsاز دست دادن صدر جدول
۴۴Animal Crossing: New Horizons-
۵۲Marvel's Avengers-
۶۵Mario Kart 8 Deluxe-
۷۷Minecraft Dungeons-
۸۹Minecraft-
۹۳Mafia: Definitive Edition-
۱۰۶Mafia Trilogy-


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده