نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops Cold War محتوای نسخه بتا بازی را نشان می‌دهد

باتوجه به اینکه به‌زودی نسخه آزمایشی حالت چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در دسترس قرار می‌گیرد، تریلر جدیدی با تمرکز روی معرفی حالت‌های مختلف آن منتشر شد.

سری Call of Duty را به‌جرات می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین آثار تولید شده در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. اثری به مالکیت استودیوی اکتیویژن (Activision) که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ روانه بازار شد و بازی‌های سبک شوتر اول‌شخص را دچار تغییر و تحول کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش اکتیویژن به‌صورت رسمی از نسخه جدید این سری تحت عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی کرد. باتوجه به اطلاعات منتشر شده و همچنین نام بازی، این‌بار تیم سازنده تصمیم گرفته برای هفدهمین نسخه از مجموعه Call of Duty به سراغ جنگ سرد برود.

حال باتوجه به اینکه قرار است تا اواخر هفته نسخه آزمایشی حالت چندنفره بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد، در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ساعاتی پیش تریلر جدید و کوتاهی با تمرکز روی معرفی نقشه‌ها و حالت‌های مختلف چندنفره بازی را منتشر کرد. همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود و در نسخه‌های پیشین سری نیز  مشاهده کرده‌ بودیم، Team Deathmatch، حالت Domination، مد VIP Escort ازجمله حالت‌های چندنفره Call of Duty: Black Ops Cold War خواهند بود. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای این نسخه از بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته مهم در این رابطه این است که کاربران کنسول پلی استیشن 4 که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند یک روز زودتر از سایرین از ۱۷ مهر (هشت اکتبر) به‌مدت یک روز نسخه آزمایشی و بتای بازی را تجربه کنند. دارندگان پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی نیز از هفته آینده یعنی از ۲۴ مهر (پانزده اکتبر) به‌مدت ۲۴ ساعت به این حالت دسترسی خواهند داشت.

درنظر داشته باشید که تریلر منتشر شده روی کنسول‌های نسل نهم ضبط شده است. استودیوی Treyarch، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops Cold War چندی پیش این نوید را داد که نسخه بتای بازی به‌مراتب بهتر از آلفا و اولیه آن خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه شود. نسخه نسل بعد Call of Duty: Black Ops Cold War نیز در تعطیلات پیش‌رو برای دو کنسول پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

اگر شما هم از طرفداران سری Call of Duty و بازی‌های شوتر هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این نسخه از مجموعه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده