// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی بازی Star Wars: Squadrons از دید سایت‌های معتبر دنیا

چند روز پیش بازی Star Wars: Squadrons به‌صورت رسمی عرضه شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را از سوی منتقدین بازی‌های ویدیویی کسب کند.

استودیو ریسپاون با توسعه Star Wars Jedi: Fallen Order، تجربه‌ی بسیار خوبی را از جنگ ستارگان در اختیار کاربران قرار دهد. این در حالی است که با معرفی Star Wars: Squadrons، این بار استودیو موتیو (Motive Studios) تصمیم گرفت تا یک تجربه متفاوت از جنگ ستارگان را ارائه دهد؛ تجربه‌ای که ساختار آن شبیه‌به بازی‌های کلاسیک جنگ ستارگان است و باتوجه به کارنامه اخیر الکترونیک آرتز در عرضه فالن اوردر، کاربران امیدوار بودند که تجربه‌ی قابل قبولی را کسب کنند.

آن هم زمانی‌که Star Wars: Squadrons در قالب یک بازی AAA عرضه نخواهد شد و کمتر از ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت. بااین‌حال Star Wars: Squadrons دارای یک بخش تک‌نفره است که بازیکنان را هم در نقش Rebelها و هم در نقش سربازهای امپراطوری قرار می‌دهد، اما تمرکز اصلی تیم سازنده، یک بخش چندنفره سرگرم کننده است که بتواند نبردهای هوایی هیجان‌انگیزی را ارائه دهد.

به‌تازگی بازی Star Wars: Squadrons در اختیار کاربران قرار گرفته است و همچنین میانگین نمرات آن هم منتشر شده که خبر از یک بازی قابل قبول و سرگرم کننده را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Star Wars: Squadrons داشته باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Star Wars: Squadrons

  • سازنده: استودیو Motive
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: شبیه‌ساز نبردهای فضایی/اکشن
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان

هواپیماهای Rebel در حال نبرد در بازی Star Wars: Squadrons

گاد ایز گیک: ۸۵ از ۱۰۰

Star Wars: Squadrons یک مبارزه‌ای سرگرم کننده است که به ریشه‌های خود بازگشته است. نه حقه‌ای و نه حیله‌ای برای گول زدن کاربران درنظر گرفته نشده است، اگر به‌دنبال یک بازی خلبانی در جهان جنگ ستارگان هستید، Star Wars: Squadrons بهترین گزینه ممکن برای شما است.

پی سی گیمر: ۸۳ از ۱۰۰

Star Wars: Squadrons یک لذت تمام عیار را ارائه می‌دهد، آن هم زمانی‌که بخش داستانی و تک‌نفره آن نتوانسته است از پتانسیل واقعی خود استفاده کند. 

گیم اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

بخش تک‌نفره بازی شاید تجربه‌ی هیجان‌انگیز و بسیار خوبی نباشد، اما بخش چندنفره Squadrons به‌تنهایی پتانسیل سرگرم کردن مخاطب را دارد و می‌تواند به اندازه قیمتی که دارد، مخاطب را سرگرم کند. 

یو اس گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Star Wars: Squadrons کوچک، اما حسابی سرگرم کننده است و یک بازیابی برای شبیه‌سازهای کلاسیک لوکاس‌آرت از جنگ ستارگان به حساب می‌آید. دراین‌میان مشکلاتی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان‌به کم بودن نقشه‌ها و همچنین حالت Fleet Battles اشاره کرد که امضای بازی به حساب می‌آید و می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. بااین‌حال مبارزات و نبردها هیجان‌انگیز هستند. باوجود یک بخش داستانی قابل قبول و حالت واقعیت مجازی فراتر از حد انتظار، Star Wars: Squadrons دقیقا همان بازی چندنفره با محوریت جنگ ستارگان است که از زمان عرضه X-Wing vs. TIE Fighter تابه‌امروز، خواهان آن بودیم.

وی‌جی‌۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

Squadrons بیشتر از چیزی که نشان می‌دهد، سرگرم کننده است. مهم‌ترین ویژگی آن، این است که همان چیزی است که باید باشد. Squadrons کوچک‌ترین بازی جنگ ستارگان محور الکترونیک آرتز است، اما در بهترین حالت خود ظاهر شده است. بعضی وقت‌ها حالت Fleet Battles بیشتر از زمانی‌که نیاز دارد، طول می‌کشد و ازطرفی تعداد بازیکنان مورد نیاز برای این حالت می‌توانست بیشتر هم باشد. به شخصه دوست داشتم تا یک حالت Deathmatch باسقف ۲۰ بازیکن را مشاهده کنم، اما بااین‌اوصاف سخت است که از یک بازی به محکمی Squadrons در قالب یک پکیج کامل ایراد گرفت و پیشنهاد آن به سایرین راحت است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده