نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۱

فیلم Cry Macho با بازی و کارگردانی کلینت ایستوود ساخته می‌شود

فیلم بعدی کلینت ایستوود Cry Macho نام دارد. او علاوه‌بر بازی در این فیلم، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن نیز می‌پردازد.

کلینت ایستوود قصد دارد به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر، برای ساخت درام ماجراجویانه Cry Macho با شرکت برادران وارنر همکاری کند. ال رودی و جسیکا مایر به همراه تیم مور و ایستوود، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم Cry Macho براساس رمانی به همین نام که به‌وسیله ان. ریچارد نش در سال ۱۹۷۵ نوشته شده، ساخته می‌شود. نویسنده کتاب در نگارش فیلمنامه نیز با نیک اشنک همکاری کرده است.

این پروژه اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ و در فستیوال فیلم کن رونمایی شد. نیویورک تایمز در آن زمان گزارش داد که آرنولد شوارتزنگر در این فیلم بازی می‌کند و رودی هم تهیه‌کننده آن خواهد بود. همچنین گفته شده بود که برد فورمن کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و قرار است مراحل فیلم‌برداری در نیو مکزیکو آغاز شود. در گزارش نیویورک تایمز به این موضوع هم اشاره شده بود که قبلا کلینت ایستوود قصد داشت Cry Macho را کارگردانی کند و همزمان به نقش‌آفرینی در آن بپردازد، اما بعدها قید فیلم را زد تا در فیلم The Dead Pool (سال ۱۹۸۸) حضور پیدا کند و در نقش شخصیت محبوب «هری کالاهان» جلوی دوربین برود. درنهایت فیلم Cry Macho با بازی شوارتزنگر هم هرگز ساخته نشد تا دوباره خودِ ایستوود کارگردانی این فیلم و بازی در آن را به عهده بگیرد.

داستان فیلم Cry Macho درباره یک مربی اسب سالخورده است. او تصمیم می‌گیرد که یک پسربچه را از مادرش در مکزیکو سیتی بدزدد و او را در تگزاس، تحویل پدرش (که رئیس سابق خودش نیز هست) بدهد. انگیزه اصلی شخصیت ایستوود هم دریافت ۵۰ هزار دلار به‌عنوان دستمزد انجام این کار است.

کلینت ایستوود در فیلم The Mule

کلینت ایستوود در فیلم The Mule

ایستوود که چند ماه پیش ۹۰ ساله شد، به این موضوع شهرت دارد که فیلم‌هایش را خیلی سریع می‌سازد. گفته می‌شود که او اغلب، هر سکانس را طی یک یا دو برداشت فیلم‌برداری می‌کند و مثل خیلی از کارگردان‌ها در این زمینه سخت‌گیر نیست. همین موضوع هم باعث می‌شود که فیلم‌های ایستوود معمولا کم‌خرج‌تر از سایر آثار مشابه باشند. او در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی و بازی در فیلم The Mule پرداخت. سال گذشته هم فیلم Richard Jewell را به کارگردانی او دیدیم. در این فیلم، پل والتر هاوزر، در نقش یک مامور امنیت واقعی به نام ریچارد جول بازی می‌کرد. جول در بازی‌های المپیک ۱۹۹۶ آتن، یک کوله‌پشتی مشکوک پیدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که به‌عنوان مضنون بمب‌گذاری در دهکده المپیک شناخته شود و زندگی‌اش به‌کلی تحت تاثیر این مسئله قرار بگیرد.

کلینت ایستوود تاکنون چهار جایزه اسکار را برنده شده است. او دو جایزه اسکار برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم Million Dollar Baby دریافت کرد و دو جایزه دیگر هم برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم Unforgiven گرفت. او همچنین هفت بار دیگر هم نامزد دریافت اسکار شد؛ سه بار برای دریافت جایزه بهترین فیلم به‌خاطر آثاری چون Mystic River و Letters From Iwo Jima و همچنین American Sniper؛ دو بار نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای Million Dollar Baby و Unforgiven و دو بار هم نامزد جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم‌های Mystic River و Letters From Iwo Jima.

تاریخ اکران فیلم Cry Macho هنوز مشخص نشده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده