نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟

نگه‌داری از ارز های دیجیتال و ارسال و دریافت آن به‌طور کامل با ارز های سنتی متفاوت است، کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز است که کیف پول مناسبی را انتخاب کرده و سپس کوین ها و توکن های خریداری شده را به آن منتقل کنند.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول‌های مختلفی برای نگه‌داری از ارز دیجیتال وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و از کوین ها و توکن های مشخصی پشتیبانی می‌کنند، لازم به ذکر است که برخی کیف پول‌ها تنها از تعداد محدودی کوین پشتیبانی کرده، به‌عنوان مثال قبل از خرید تتر از وب سایت تتر ایران لازم است مطمئن شوید که کیف پول شما از تتر پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ و سپس خرید خود را انجام دهید.

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

  • کیف پول سخت‌افزاری: این مدل کیف پول را می‌توان امن ترین نوع موجود دانست، از معروف‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توان به والت لیجر و تریزور اشاره کرد.
  • کیف پول کاغذی: این نوع کیف پول بسیار متفاوت از مدل‌های دیگر بوده و تنها برگه ایست که آدرس دریافت رمز ارز و کلید خصوصی شما روی آن نوشته شده است.
  • کیف پول تحت وب: این دسته از کیف پول‌ها کلید خصوصی شما را در سرور های خود ذخیره می‌کنند و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها دسترسی آسان از هر دستگاهی است.
  • کیف پول موبایل: کیف پول‌های نرم‌افزاری یکی از محبوب‌ترین نوع های موجود هستند که روی گوشی‌های مختلف با سیستم‌عامل اندروید و iOS نصب می‌شوند، از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به تراست والت، بایننس، کوینومی و کوین بیس اشاره کرد.
  • کیف پول دستکاپ: درنهایت آخرین نوع، کیف پول دسکتاپی بوده به‌صورت یک نرم‌افزار روی سیستم شما نصب شده و کلید خصوصی آن در هارد کامپیوتر نگه‌داری می‌شود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

کیف پول تراست والت

کیف پول تراست والت

یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، تراست والت بوده که درکنار امکانات بسیار کاملی که دارد، استفاده از آن آسان بوده و از تمام کوین ها و توکن ها پشتیبانی می‌کنید. این کیف پول متعلق به شرکت بایننس بوده و در حال حاضر بیش از 1 میلیون نفر آن را نصب و استفاده کرده‌اند، جهت آشنایی بیشتر با این نرم‌افزار می‌توانید ویدیو معرفی کیف پول تراست والت را مشاهده کنید.

کاربران می‌توانند این والت را روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب کنند، از مزایای این کیف پول می‌توان به امنیت، رابط کاربری ساده و پشتیبانی از انوع رمز ارز های اشاره کرد و مهم‌ترین مشکل آن در دسترس نبودن از سایر پلتفرم‌ها است.

کیف پول لیجر

کیف پول لیجر

همان‌طور که گفته شد کیف پول های سخت افزاری امنیت بسیار بیشتری دارند و برای نگه‌داری از مقدار زیادی رمزارز مناسب هستند، شرکت لیجر یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان کیف پول سخت‌افزاری بوده و محبوب ترین محصول این شرکت لیجر نانو اس نام دارد که از لحاظ کارایی و امنیت تضمین شده است.

این کیف پول سخت‌افزاری نیز از انواع توکن ها و کوین ها پشتیبانی کرده و شما را از نصب و استفاده از کیف پول‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند، از مزایای اصلی کیف پول لیجر نانو اس می‌توان به امنیت بالا، امکان سینک با نرم‌افزار، اندازه کوچک و پشتیبانی از هزاران رمز ارز اشاره کرد، اما کیف پول‌های سخت‌افزاری به‌دلیل ماهیت خود برای استفاده روزمره مناسب نیستند و امکان گم شدن آن‌ها بسیار بالاست.

کیف پول بایننس

صرافی بایننس معروف‌ترین صرافی ارز دیجیتال بوده و نرم‌افزار آن امکانات متنوع و بسیار کاملی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال کرده است، کیف پول باننس از انواع رمز ارز های و روش‌های مختلف ترید پشتیبانی کرده و امنیت بسیار بالایی دارد، این کیف پول ازطریق موبایل و وب در دسترس بوده و مزیت اصلی آن نسبت به تراست والت همین است، اما پیش از استفاده نیاز است که آموزش کار با کیف پول بایننس را مشاهده کنید.

نرم‌افزار بایننس درکنار تمام امکاناتش، یک مشکل بزرگ نیز دارد، آی پی ایران از طرف صرافی بایننس محدود شده و کاربران برای ثبت نام و استفاده از آن نیاز است که آی پی خود را تغییر دهند، در صورت اتصال به کیف پول با آی پی ایران حساب شما بلاک شده و دسترسی و رمز ارز های دیگر امکان‌پذیر نیست.

لازم به ذکر است که آی پی آمریکا نیز محدود شده و بهتر است که با آی پی کشور های اروپایی وارد این نرم‌افزار شوید.

به‌طور کلی هزاران نرم‌افزار و کیف پول مختلف برای نگه‌داری از ارز دیجیتال وجود دارد اما در این مقاله به محبوب‌ترین آن‌ها اشاره شده است، اما توجه کنید که از هر کیف پولی که استفاده می‌کنید حتما بکاپ تهیه کنید تا در زمانی‌که کیف پول شما با مشکل مواجه شود بتوانید به‌راحتی آن را برگردانید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده