// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

تریلر جدیدی از بازی Anno 1800 بسته‌ الحاقی Land of Lions را نشان می‌دهد

در بسته‌ی الحاقی جدید بازی Anno 1800 به قاره‌ای شبیه آفریقا سفر کنید و به کمک امپراطور آن منطقه بشتابید تا با استفاده از سیستم آبیاری جدیدی بیابان‌زدایی کنید.

فصل دوم بازی شهرسازی محبوب یوبیسافت یعنی Anno 1800، به‌ پایان خود نزدیک می‌شود و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری از بسته‌ی الحاقی آخر فصل دوم آن منتشر شده است که Land of Lions (سرزمین شیرها) نام دارد. این دی‌ال‌سی سومین دی‌ال‌سی سیزن پس این فصل از بازی است.

این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۲ اکتبر (اول آبان) منتشر می‌شود و در آن کاربران می‌توانند به یک قاره‌ی جدید شبیه به قاره‌ی آفریقا دسترسی داشته باشند و به جمع‌آوری منابع و سیاست‌گذاری بپردازند.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر به خریداری سیزن پس فصل دوم بازی Anno 1800 علاقه‌مند شده‌اید، شاید دوست داشته باشید که تریلر معرفی فصل دوم بازی را از اینجا تماشا کنید. همچنین شما می‌توانید شرح محتوای ۳ بسته‌ی الحاقی فصل دوم بازی را در زیر مشاهده کنید.

Seat of Power: قدرت شهر خود را با کاخی مجلل و ساختمان‌های وزرات‌خانه‌های دولتی به‌رخ بکشید و از آن‌ها استفاده کنید تا اقتصاد خود را در بازی تقویت کنید.

Bright Harvest: کشاورزی مکانیزه را به مزرعه‌ی خود بیاورید و با تراکتور یا ماشین‌های کشاورزی دیگر کشت‌و‌کار خود را رونق دهید.

Land of Lions: به قاره‌ای جنوبی شبیه آفریقا سفر کنید و به تلاش‌های امپراطور آن منطقه و یارانش ملحق شوید که می‌خواهند با استفاده از یک سیستم آبیاری جدید، بیابان آن‌جا را به محلی برای زندگی تبدیل کنند.

درنهایت، شاید دوست داشته باشید که دلیل محبوبیت این بازی را بین گیمر‌ها متوجه شوید. در این صورت می‌توانید نقد Anno 1800 را در اینجا مطالعه کنید.

بازی Anno 1800 به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده