// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

وبسایت تازه Need for Speed خبر از معرفی نسخه جدید می‌دهد

به‌تازگی وبسایت جدیدی از Need for Speed راه‌اندازی شده است که از معرفی کامل نسخه جدید در ۱۴ مهر ماه خبر می‌دهد.

در جریان رویداد EA Play بود که شاهد منتشر شدن تصاویری از نسخه جدید Need for Speed بودیم، اما الکترونیک آرتز هیچ معرفی رسمی‌ای را از این بازی انجام نداد. ازاین‌رو کاربران منتظر بودند تا الکترونیک آرتز (Electronic Art) در آینده نزدیک نسخه جدید نید فور اسپید را معرفی کند. 

این در حالی است که به‌تازگی، وبسایت جدیدی راه‌اندازی شده که خبر از معرفی نسخه جدید NFS در تاریخ ۱۴ مهر ماه (پنج اکتبر) می‌دهد. در وبسایت مورد نظر، یک ساعت شمارش معکوس قرار داده شده که به معرفی بازی در بعد از ظهر روز دوشنبه اشاره می‌کند. از طرفی در این وبسایت هم به عدد ۵۱۰ اشاره شده است. 

در ادامه، کاربران متوجه توییت‌های متعدد و مختلفی از حساب کاربری نید فور اسپید در توییتر شده‌اند که به این عدد اشاره شده است. همچنین تصویر حساب کاربری Need for Speed هم به #Beat510 تغییر پیدا کرده است. به‌نظر می‌رسد این رقم، لقب یکی از کاراکترهای بازی باشد که با انتشار تریلر معرفی نسخه جدید Need for Speed، با او آشنا خواهیم شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در ادامه می‌توانید تصویرهایی را که حساب کاربری توییتر NFS منتشر کرده، تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ماشین قرمز رنگ در حال فرار از دست پلیس در Need for Speed

تایمر معرفی نسخه جدید Need for Speed

ماشین قرمز رنگ در حال رانندگی در شب در need for Speed


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده