نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

بازسازی Blade در ابتدا قرار بود یک سریال باشد

ماهرشالا علی، بازیگر نقش اریک بروک در فیلم Blade گفت که در ابتدا این پروژه قرار بود یک سریال تلویزیونی باشد، اما او هدفش حضور در یک فیلم از این شخصیت بوده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال گذشته بود که مارول استودیو با معرفی ریبوت فیلم Blade (بلید) حسابی طرفدارن خود را غافلگیر کرد و در ادامه مشخص شد که ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight (مونلایت) و فیلم Green Book (کتاب سبز) که پیش از این نقش کورنل استوکس را در فصل اول سریال Luke Cage (لوک کیج) بازی کرده بود، قرار است نقش اریک بروک ملقب به بلید را در این فیلم بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماهرشالا علی در مورد بازسازی فیلم Blade صحبت کرده و اطلاعات جالبی در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته است.

علی در مصاحبه با پادکست The Tight Rope گفت که در زمان حضورش در سریال Luke Cage در مورد اینکه مارول چه تصمیمی در مورد آینده شخصیت دارد، پرس و جو کرده است. علی گفت: «زمانی‌که در حال کار در سریال Luke Cage بودم، روز اولین نمایش سریال به مدیر برنامه‌های خودم گفتم که آن‌ها با بلید قرار است چه کاری انجام دهند؟ چون به‌صورت مداوم می‌شنیدم که آن‌ها در تلاش هستند تا راهی را برای بازسازی آن پیدا کنند و دوباره او را بازگردانند و حضور در دنیای تلویزیونی مارول برای من هیجان‌انگیز بود، اما هدف من همیشه حضور در فیلم بوده است».

لوگو فیلم Blade / بلید

علی در مورد اینکه بخش تلویزیونی مارول در ابتدا به‌دنبال ساخت سریال Blade بود، گفت: «بنابراین حداقل در بخش تلویزیون مارول واقعا می‌خواستند که دوباره بلید را در قالب یک سریال تلویزیونی احیا کنند و یک فرایند طولانی وجود داشت. اما تلاش آن‌ها برای به‌دست آوردن حقوق شخصیت بلید هنوز ادامه داشت و برخی از موارد نیمه کاره باقی ماند و بنابراین این روند چند سال طول کشید». علی همچنین در مورد یکی از اهداف بازی در نقش بلید صحبت کرد و گفت زمانی‌که در مدرسه بود، او را همیشه با وسلی اسنایپس مقایسه می‌کردند و با شوخی به او می‌گفتند که شبیه به اسناپیس است و همین موضوع باعث ایجاد یک انگیزه برای وی شده تا در نقش اریک بروک بازی کند.

در حال حاضر فیلم Blade دارای یک کارگردان یا حتی نویسنده هم نیست و تنها حضور ماهرشالا علی در این فیلم تایید شده است. بااین‌حال، هالیوودریپورتر در مقاله جدید خودش به فیلم Blade اشاره کرد و گفت استودیو امیدوار است تا بیشتر از هنرمندان و فیلمسازان با استعداد سیاه پوست در این پروژه استفاده کند و در ادامه اضافه کرد که مارول استودیو هم‌اکنون به‌دنبال یافتن و استخدام نویسنده/نویسندگان برای فیلم بلید است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Blade اعلام نشده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده