نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۸

نسخه Ultimate Edition از بازی Borderlands 3 معرفی شد

نسخه Ultimate Edition بازی Borderlands 3 که شامل هر دو سیزن پس این بازی و آیتم‌های تزیینی جدید می‌شود، رونمایی شد.

استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3 چندی پیش از دومین سیزن پس این بازی رونمایی کرد. حالا در جدیدترین قسمت از برنامه Borderlands Show که به‌صورت استریم پخش می‌شود، جزئیات بیشتری درباره محتواهای آینده بوردرلندز 3 ارائه شده است. نسخه جدید این بازی که Ultimate Edition نام دارد، تمام محتواهایی که در دو سیزن پس Borderlands 3 وجود دارند را شامل می‌شود. همچنین بازیکن‌ها با تهیه این نسخه می‌توانند به چند آیتم تزیینی جدید نیز دسترسی داشته باشند.

اولین محتوای اضافه‌ای که به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد، یک حالت کاملا جدید به اسم Arms Race است که در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) و به‌عنوان بخشی از محتوای دانلودی Designer's Cut عرضه می‌شود. این DLC شامل یک درخت مهارت‌های جدید برای هر چهار شخصیت بازی نیز می‌شود. علاوه‌بر Designer's Cut، یک محتوای دانلودی دیگر هم به اسم Director's Cut وجود دارد که بهار سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. هر دوی این DLCها در سیزن پس دوم بازی موجود هستند و همان‌طور که گفتیم، بازیکن‌ها می‌توانند با خرید نسخه Ultimate Edition نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

آیتم های تزیینی بازی Borderlands 3

گفته می‌شود که حالت Arms Race یک اکشن سریع را به نمایش می‌گذارد و استایل روگ‌لایک دارد. در این حالت، تمام سلاح‌ها و آپگرید‌های بازیکنان از آن‌ها گرفته می‌شود و با دست خالی وارد یک منطقه جدید می‌شوند. سپس باید با لوت کردن و ازبین‌بردن سایرین، راه خود را به بیرون پیدا کنند. افرادی که در این حالت برنده شوند، آیتم‌های باارزشی به‌دست می‌آورند که می‌توانند از آن‌ها در سایر بخش‌های بازی نیز استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد که Arms Race تریکب جالبی از دو سبک روگ‌لایک و بتل رویال باشد که با اکشن دیوانه‌وار بوردرلندز درآمیخته و یک تجربه متفاوت و جذاب را ارائه می‌کند.

اما اخبار خوب برای طرفداران Borderlands 3 همین‌جا به پایان نمی‌رسند؛ گیرباکس اعلام کرده که مجموعه‌ای از آیتم‌های تزیینی را در قالب بسته‌ای به نام Multiverse Final Form عرضه می‌کند. البته این آیتم‌ها کمی جذاب‌تر از آیتم‌های تزئینی معمولی هستند، چون به‌جای آنکه فقط تغییر رنگ و لباس را شامل شوند، چند شخصیت کاملا جدید را در اختیار گیمرها می‌گذارند. همه این کاراکترها، مانند کاراکترهای اصلی بازی، قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توان بدن، سر و لباس آن‌ها را تغییر داد. برای دسترسی به این آیتم‌های تزیینی، بازیکن‌ها باید قبلا نسخه Super Deluxe Edition یا سیزن پس اول بازی را تهیه کرده باشند. در غیر این صورت، با خرید سیزن پس دوم یا هر کدام از نسخه‌های Ultimate Edition و Next-Level Edition می‌توانند از این آیتم‌ها استفاده کنند. گفتنی است که نسخه Next-Level فقط شامل بازی اصلی و آیتم‌های تزیینی می‌شود. هر دوی این نسخه‌ها نیز در تاریخ ۲۰ آبان روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شوند. ضمن اینکه دو روز بعد روی کنسول پلی استیشن 5 هم در دسترس خواهند بود.

افرادی که بازی Borderlands 3 را روی کنسول‌های پلی اسیتشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کرده باشند، می‌توانند نسخه نسل بعدی را روی کنسول‌های جدید به‌صورت رایگان دریافت کنند. منتها فقط بازی اصلی روی کنسول‌های نسل نهم رایگان است و بازیکن‌ها برای تهیه محتواهای اضافی، باید پول پرداخت کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده