نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

ریچل کلر جای اودسا یانگ را در سریال Tokyo Vice شبکه HBO Max گرفت

ریچل کلر به‌عنوان بازیگر جایگزین اودسا یانگ در سریال درام Tokyo Vice شبکه‌ی HBO Max معرفی شد که تولید آن اواخر ماه نوامبر از سر گرفته می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ریچل کلر، بازیگر سریال‌های Dirty John (جان کثیف) و Legion (لژیون) برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی سریال Tokyo Vice (فساد توکیو) شبکه‌ی HBO Max انتخاب شده است که مایکل مان، تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه، قسمت آزمایشی آن را کارگردانی می‌کند و انسل الگورت و کن واتانابه از دیگر بازیگرانش هستند. براساس گزارش ددلاین، ریچل کلر در نقش سامانتا ظاهر می‌شود. در ابتدا اودسا یانگ برای ایفای این نقش انتخاب شده بود، اما به‌دلیل تداخل برنامه تصمیم به ترک پروژه گرفت و نقش سامانتا به ریچل کلر رسید. چنین تغییراتی بر اثر شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن بر تولید آثار سینمایی و تلویزیونی به امری عادی تبدیل شده است.

فیلم‌برداری نخستین قسمت سریال Tokyo Vice در اوایل سال ۲۰۲۰ در توکیو آغاز شد، اما خیلی زود تحت تأثیر شیوع ویروس کوید-۱۹ متوقف شد. اکنون تولید این سریال درام برای شروع در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) برنامه‌ریزی شده است. جی.تی. راجرز خالق و نویسنده‌ی سریال «فساد توکیو» است که براساس کتابی غیرداستانی با همین نام از جیک آدلستین ساخته می‌شود. کتاب Tokyo Vice یک گزارش دسته اول از یک روزنامه‌نگار جوان آمریکایی است که درصدد سرنگونی اداره‌ی پلیس متروپولیتن توکیو با افشای فساد درونی آن برمی‌آید. سامانتا نیز مهاجری آمریکایی است که در اواخر دهه‌ی ۹۰ در توکیو زندگی می‌کند و به‌عنوان یک مهماندار اعیانی در منطقه‌ی کابوکیچو زندگی می‌گذراند.

انسل الگورت نقش جیک آدلستین، کن واتانابه نقش هیروتو کاتاگیری، ریچل کلر نقش سامانتا، الا رامپف نقش پولینا و رینکو کیکوچی نقش مباشر آدلستین را در سریال Tokyo Vice ایفا می‌کنند. جی.تی. راجرز، مایکل مان، آلن پول، جیک آدلستین، انسل الگورت، دستین دنیل کرتون، کن واتانابه، جان لشر و امیلی گرسون ساینز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند و شرکت «انداور کانتنت» وظیفه‌ی تولید و فروش بین‌المللی آن را برعهده دارد. ریچل کلر علاوه‌بر بازی در فصل دوم سریال Dirty John، در سریال‌های Fargo (فارگو) و The Society (جامعه) نیز نقش‌آفرینی کرده است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده