نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

استیو ایجی به جمع بازیگران سریال Peacemaker پیوست

استیو ایجی قرار است برای نقش آفرینی دوباره در سریال اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad که Peacemaker نام دارد، بازگردد.

ماه گذشته بود که شبکه HBO Max اعلام کرد در حال همکاری با جیمز گان و DC برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) و شخصیت پیس‌میکر با بازی جان سینا است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری از قسمت جدید فیلم Suicide Squad قرار است در سریال Peacemaker بازگردد. ددلاین از منابع خود شنیده که استیو ایجی، بازیگر فیلم The Suicide Squad قرار است برای نقش آفرینی دوباره در یکی از دو نقشی که در این فیلم بر عهده دارد، در سریال پیش درآمد آن نیز حضور داشته باشد. ایجی قرار است برای بازی در نقش جان اکونومس در سریال Peacemaker حضور پیدا کند.

جان اکونومس رئیس زندان Belle Reve Federal Penitentiary و دستیار آماندا والر با بازی وایولا دیویس است. ایجی سابقه همکاری طولانی‌مدتی با جیمز گان داشته و پیش از این با وی در فیلم Super، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 و فیلم Brightburn به کارگردانی دیوید یاروسکی و به تهیه‌کنندگی گان، همکاری کرده بود. همچنین ایجی نقش کینگ شارک را در فیلم The Suicide Squad نیز بر عهده دارد که احتمالا او بخش موشن کپچر این شخصیت را انجام داده و صداپیشگی آن با شخص دیگری است. جیمز گان، کارگردان و نویسنده فیلم The Suicide Squad قرار است در این سریال دوباره با جان سینا، بازیگر پیس‌میکر همکاری کند و این سریال قرار است یک اثر اکشن، ماجراجویی و کمدی باشد.

شخصیت پیسمیکر با بازی جان سینا در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

در حال حاضر HBO Max دستور ساخت هشت قسمت برای فصل اول سریال Peacemaker را صادر کرده که گان وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۸ قسمت را بر عهده خواهد داشت و همچنین چند قسمت از جمله قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را نیز کارگردانی خواهد کرد. جان سینا هم برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیس‌میکر در سریال آن باز خواهد گشت. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت پیس‌میکر و پیش از اتفاقات فیلم The Suicide Squad بپردازد. گان و پیتر سفرن، تهیه‌کننده فیلم The Conjuring و فیلم Aquaman، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. 

هدف سازندگان این است که تولید سریال Peacemaker از اوایل سال ۲۰۲۱ و پیش از آنکه جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهشان نسخه ۳) به دنیای سینمایی مارول بازگردد، آغاز شود.  شخصیت پیس‌میکر برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۶ توسط Charlton Comics خلق و معرفی شد و پس از آن دی‌سی این شرکت را خریداری کرد. کریستوفر اسمیت نام واقعی پیس‌میکر است که طبق گفته HBO Max، او به هر قیمتی به صلح اعتقاد دارد و مهم نیست برای به‌دست آوردن آن باید چند نفر را به قتل برساند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده