نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی‌های Rage 2 ،F1 2020 و Injustice 2 به سرویس PS Now راه می‌یابند

فهرست بازی‌های سرویس پلی استیشن ناو باری دیگر با راه‌یابی آثاری نظیر Rage 2 ،F1 2020 و Injustice 2 گسترش می‌یابد.

شرکت سونی هر ماه بازی‌های جدیدی را به سرویس PlayStation Now اضافه می‌کند و در ماه نوامبر نیز شش بازی تازه به آن راه خواهد یافت. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، سونی از بازی‌های جدیدی پرده برداشت که در ماه نوامبر یا همان ماه عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 به سرویس پلی استیشن ناو اضافه می‌شود. شایان ذکر است که بازیکنان می‌توانند همه‌ی این بازی‌ها را روی کنسول پلی استیشن 5 در زمان عرضه‌ی آن در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) تجربه کنند.

براساس اعلام وب‌سایت پلی استیشن، امکان تجربه‌ی بازی‌های F1 2020 ،Injustice 2 ،Rage 2 ،My Time at Portia ،Kingdome Come: Deliverance و Warhammer: Vermintide 2 در ماه نوامبر برای کاربران PS Now فراهم می‌شود و بازیکنان از تاریخ ۱۳ آبان (۳ نوامبر) به همه‌ی آن‌ها دسترسی خواهند داشت. بازی Kingdom Come: Deliverance تنها برای ۶ ماه در دسترس کاربران پلی استیشن ناو خواهند بود، بنابراین باید پیش از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳ مِی ۲۰۲۱) به تجربه‌ی آن بپردازید. با اینکه هیچ یک از بازی‌های تازه‌ی سرویس PlayStation Now آن‌چنان شگفت‌انگیز نیستند، اما در میان آن‌ها بازی‌هایی نیز وجود دارد که لحظات خوبی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که پلی استیشن ناو یک سرویس اشتراکی مشابه Xbox Game Pass است که فهرست بازی‌های آن رفته رفته گسترش می‌یابد. بازیکنان می‌توانند با تهیه‌ی اشتراک سرویس PlayStation Now به مجموعه‌ای از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. البته نباید این سرویس را با سرویس PS Plus Collection اشتباه گرفت؛ زیرا که پی‌اس پلاس کالکشن سرویسی است که امکان تجربه‌ی مجموعه‌ای از بازی‌های از پیش تعیین شده را برای مشترکان پلی استیشن پلاس فراهم می‌آورد. کاربران PS Now علاوه‌بر بازی‌هایی که برای دانلود در دسترس‌شان است، می‌توانند به تجربه‌ی تعداد زیادی از بازی‌های پلی استیشن 3 بپردازند که در سیستم شما استریم می‌شود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده