نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱

بازی Dota 2 میزبان رویداد هالووین Diretide شد

شرکت ولو با انتشار تریلری از بازگشت رویداد Diretide پس از ۷ سال به بازی Dota 2 خبر داد که جوایز بی‌نظیری را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

جامعه‌ی طرفداران بازی Dota 2 تقاضا کرد و شرکت ولو در اختیار آن‌ها قرار داد! مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Valve اخیراً با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که رویداد Diretide برای اولین‌بار پس از ۷ سال به بازی Dota 2 بازگشته است. این رویداد به مناسبت هالووین «روشان» بدقواره را از گودالش بیرون می‌آورد تا دوباره بتواند به‌دنبال آب نبات، تنقلات و خون‌ریزی برود. با اینکه شیوع ویروس کرونا روی توسعه‌ی محتوای تازه برای بازی Dota 2 تأثیر گذاشته است، اما شرکت ولو رویداد ویژه‌ی «دایرتاید» را به بازی بازگردانده است که بازیکنان را در یک مسابقه‌ی پنج به پنج جهت جمع‌آوری بیشترین آیتم Greevil Taffy و ریختن آن‌ها در سطل تیم‌شان مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

تیم‌ها خوراکی‌های شیرین را از سراسر نقشه جمع‌آوری می‌کنند و تمام تلاش خود را برای افزودن هرچه بیشتر آن‌ها به سطل تیم خود به کار می‌گیرند، اما تیم رقیب قادر به دزدیدن آب نبات‌های شما نیز خواهد بود؛ بنابراین باید حواستان را حسابی جمع کنید تا مبادا در یک چشم برهم زدن زحمات‌تان به باد فنا برود. البته «روشان» نیرومند را نیز نباید از یاد برد که گودالش را برای پرسه زدن در اطرف رودخانه ترک می‌کند و تنها به کشتن بازیکنان و گرفتن Greevil Taffy آن‌ها می‌اندیشد. اگر احیاناً در مسیر با «روشان» روبه‌رو شدید، می‌توانید مقداری از تافی‌های خود را برای فرونشاندن گرسنگی و عطش این موجود عظیم‌الجثه به جا بگذارید؛ در غیر این صورت احتمالاً قربانی ضربات قدرتمندش خواهید شد.

بازیکنان علاوه‌بر این حالت تازه می‌توانند با انجام بازی‌های معمولی امتیاز «دایرتاید» به‌دست بیاورند. هر ۱۰۰ امتیاز یکی از پاداش‌های روشان را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد که شامل کوریری حواس‌پرت با نام Spooly، جلوه‌ای تازه با نام Diretide Shader Effect، صندوق Hallowed Chest of the Diretide و موارد دیگری می‌شود. در مجموع بیش از ۷۵ جایزه برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که از «اینجا» می‌توانید به مشاهده‌ی همه‌ی آن‌ها بپردازید. آیتم‌های بی‌نظیری در جعبه‌ی Hallowed Chest of the Diretide وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مجموعه آیتم‌های ایمورتال هیروهای Juggernaut ،Snapfire ،Slark و Sniper و البته جلوه‌ی Emblem of the Diretide اشاره کرد. رویداد Diretide برعکس بسیاری از رویدادهای هالووین دیگر تا تاریخ ۲ دی (۲۲ دسامبر) در دسترس خواهد بود.


منبع DotEsports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده