نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

لباس انیمیشن Into the Spider-Verse در بازی مایلز مورالز در دسترس است

لباس شخصیت مایلز مورالز از انیمیشن Into the Spider-Verse در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به کاربران عرضه خواهد شد.

اگرچه که پیتر پارکی به قطع محبوب‌ترین مرد عنکبوتی است اما این شخصیت تنها مرد عنکبوتی حاضر نیست؛ و اگرچه که مایلز مورالز از پیشینه تاریخی بزرگی به اندازه پیشینه پیتر پارکر بهره نمی‌برد اما او از زمان معرفی شدنش شخصیتی بسیار محبوب بوده است. به‌لطف حضور مایلز مورالز در نقش اصلی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، محبوبیت این شخصیت در سال‌های اخیر به اندازه قابل‌توجه‌ای بیشتر شده است. این شخصیت به‌زودی در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز حضوری محوری خواهد داشت و بازی نیز سعی دارد از این موقعیت فوق‌العاده استفاده کرده و ادای احترامی به انیمیشن مذکور بکند، موضوعی که البته جای تعجب ندارد.

طبق اعلام اکانت پلی استیشن در توییتر، لباس شخصیت مایلز از انیمیشن Into the Spider-Verse یکی از چند لباسی خواهد بود که در بازی مایلز مورالز در دسترس کاران قرار می‌گیرد. سازندگان همچنین چند جلوه بصری و پاپ‌-آپ به بازی اضافه کرده‌اند. وضعیت بصری خود شخصیت مایلز مورالز نیز با پوشیدن این لباس دستخوش تغییراتی می‌شود، از این قبیل که نرخ فریم بر ثانیه‌ نمایش این شخصیت پایین می‌آید تا از نظر بصری به انیمیشن Into the Spider-Verse شباهت داشته باشد. مورد آخر قابل‌توجه‌تر از دیگر تغییرات است چرا که سونی از نظر فنی تمهیدات قابل‌توجه‌ای برای نرخ فریم بر ثانیه انیمیشن مذکور به کار برده بود.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلی‌ استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، نقدهای این بازی از شش نوامبر (۱۶ آبان) منتشر خواهند شد. در ادامه ضمن خواندن توییت پلی استیشن، تریلرهای معرفی لباس مذکور را تماشا کنید.

«اولین نگاه به لباس Spider-Man: Into the Spider-Verse Suit

برای دریافت آخرین اخبار بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales تا روز عرضه، این توییت را لایک کنید.»

دانلود از آپارات

در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیو یازده دقیقه‌ای سونی برای معرفی لباس جدید بازی مایلز مورالز بنشینید.

دانلود از آپارات

شما همچنین می‌تواند نقد انیشمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را در زومجی مطالعه کنید. محمدحسین جعفریان در مطلب به خود درباره این انیشمن به شرح زیر نوشته است:

کاری که باب پرسیکتی، پیتر رمزی و رودنی راتمن در مقام کارگردان‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse به سرانجام رسانده‌اند، ریسک گسترده و لایق احترامی است که از قضا موفقیت‌آمیز هم شد و رسما با این فیلم، به شکلی که کسی تصورش را نمی‌کرد، یک دنیای سینمایی به‌خصوص را به وجود آورد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده