// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۲

زمان پخش رویداد جدید ایکس باکس اعلام شد

شرکت مایکروسافت به مناسبت عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، یک پخش زنده‌ی ویدیویی را تقدیم طرفدارهای خود می‌کند.

مطابق جدیدترین اخبار بازی اگر مایل به تماشای پخش زنده‌ی جدید برند ایکس باکس شرکت مایکروسافت هستید، دیگر نباید زمانی طولانی را منتظر بمانید. شرکت آمریکایی راس ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به وقت ایران سراغ برگزاری رویداد زنده‌ی خود می‌رود تا عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را جشن بگیرد.

مایکروسافت می‌گوید که در این پخش زنده مخاطبان نباید منتظر هیچ خبر یا نمایش بزرگی باشند. بلکه صرفا قرار است تجربه شدن بازی‌های متفاوت روی این دو کنسول توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا را ببینیم و اگر امکان پرداخت را داریم، مشغول ارائه‌ی کمک‌های مالی برای خیریه شویم. این رویداد زنده از توئیچ، فیسبوک و یوتیوب پخش می‌شود.

ایکس باکس در بیانیه‌ی رسمی خود مخاطبان را فارغ از اینکه چه پیشینه و هویتی دارند، دعوت به جشن گرفتن می‌کند؛ جشن گرفتن قدرت بازی کردن. مایکروسافت باور دارد که این رویداد به مخاطبان بیشتری لذت پیوستن به تیم ایکس باکس و بازی کردن با ایکس باکس را نشان می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که برخی از یوتیوبرها و بازی‌سازهای معروف هم از خانه‌ی خود با ارتباط تصویری زنده به این رویداد ویدیویی می‌پیوندند. همچنین ظاهرا قرار است در این رویداد زنده داستان‌هایی را بشنویم که پروسه‌ی ساخت بعضی از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را بیش‌ازپیش توضیح داده‌اند. مایکروسافت یک ویدیو هم در کانال یوتیوب ایکس باکس برای تبلیغ این رویداد زنده پخش کرده است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده