نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲

فیلم ترسناک Dust با بازی کلر فوی به‌وسیله سرچلایت پیکچرز ساخته می‌شود

سرچلایت پیکچرز (Searchlight Pictures) مالکیت معنوی فیلم ترسناک Dust با بازی کلر فوی را به‌دست آورد. این فیلم چهار ماه پیش رونمایی شده بود.

شرکت سرچلایت پیکچرز که به دیزنی تعلق دارد، حقوق معنوی فیلم ترسناک Dust که کلر فوی در آن بازی می‌کند را به‌دست آورده است. فیلم Dust تقریبا چهار ماه پیش برای اولین‌بار در مارکت مجازی جشنواره کن (Cannes Virtual Market) معرفی شده بود.

فوی در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که به لحاظ روانی با مشکلاتی درگیر است. اما مشکل بغرنج‌تر، طوفان شن بزرگی است که در دهه ۱۹۳۰ اوکلاهوما را دربر گرفته و زندگی فوی و خانواده‌اش را مانند سایر مردم، تحت تاثیر قرار می‌دهد. در همین گیرودار، این زن احساس می‌کند که یک چیز عجیب قصد دارد به خانواده‌اش آسیب برساند و برای محافظت از آن‌ها، تصمیمات متفاوتی می‌گیرد. در حال حاضر چیزی بیشتر از این درباره داستان فیلم Dust نمی‌‌دانیم، اما باتوجه‌به همین اطلاعات کوتاه هم می‌شود فضای کلی فیلم را تا حدودی حدس زد.

در زمان رونمایی از فیلم در مارکت کن، ورایتی اطلاعات دیگری را نیز درباره آن منتشر کرده بود. به نقل از این وبسایت، فیلم Dust در یک مزرعه دورافتاده فیلم‌برداری می‌شود و اکثبر لوکیشن‌های فیلم مربوط‌به همین مزرعه هستند. ظاهرا در فیلم شاهد نماهای مینیمال زیادی خواهیم بود و تعداد بازیگران آن نیز محدود است. ویل جوینز و کری کروس، به‌طور مشترک کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. فیلمنامه این اثر در انجمن نویسندگان ساندنس شکل گرفته و کروس آن را به نگارش درآورده است.

آلیکس مدیگان (تهیه‌کننده فیلم Winter’s Bone) ازطریق شرکت مد داگ فیلمز (Mad Dog Films) به همراه لوکاس واکین از شرکت سیکرت انجین (Secret Engine) به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. توزیع و نمایش فیلم در آمریکای شمالی به عهده دو شرکت CAA Media Finance و UTA Independent Film Group خواهد بود. ضمن اینکه شرکت مد ریور (Mad River International) که فیلم را در مارکت کن نیز معرفی کرده بود، فروش جهانی آن را مدیریت می‌کند.

کلر فوی تاکنون در آثار درخشانی به ایفای نقش پرداخته است، اما شاید اکثر افراد، او را به خاطر نقش‌آفرینی در سریال The Crown به‌ خاطر می‌آورند. او برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در این سریال، یک جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب و همچنین دو جایزه SAG Awards را برنده شده است.

چند روز پیش خبر همکاری دوباره فوی با بندیکت کامبربچ منتشر شد. این دو نفر یک فیلم جدید براساس رمان Migrations نوشته شارلوت مک‌کانگی را تهیه می‌کنند و فوی در این فیلم بازی هم خواهد کرد. فوی و کامبربچ یک پروژه مشترک دیگر هم دارند که هنوز اکران نشده است. فیلم Louis Wain که به زندگی لوییس وین، نقاش برجسته انگلیسی می‌پردازد، با بازی کامبربچ در نقش وین و فوی در نقش معشوقه‌اش، سال آینده میلادی اکران می‌شود.

چندی پیش هم در اخبار سینما داشتیم که فوی به همراه جیمز مک‌‌آووی در نسخه انگلیسی فیلم My Son که در سال ۲۰۱۷ و به زبان فرانسوی اکران شده بود، هم‌بازی می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده