نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۹

تیزر جدید فیلم Halloween Kills بازگشت مایکل مایرز را نشان می‌دهد

یونیورسال به مناسبت هالووین تیزر جدیدی از فیلم Halloween Kills را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت مایکل مایرز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس در طول رویداد دیجیتالی BlumFest تریلر جدیدی از فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) را منتشر کرده‌اند. در این تیزر کوتاه شاهد بازگشت خونین مایکل مایرز در دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) هستیم که اکنون اکران آن تا سال آینده عقب افتاده و طرفداران باید حداقل یکسال دیگر برای انتشار این فیلم ترسناک صبر کنند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، جودی گریر، اندی متیچاک، آنتونی مایکل هال، کایل ریچاردز، رابرت لانگ‌استریت، نانسی استفانز، چارلز سایفرس و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Kills حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در قسمت جدید فیلم هالووین شاهد بازگشت آنتونی مایکل هال برای بازی در نقش تامی دویل هستیم که در قسمت اصلی آن به‌عنوان بچه حضور داشت و در فیلم The Curse of Michael Myers که قسمت ششم خط داستانی اورجینال فیلم هالووین بود، پل راد نقش نسخه بزرگسالی این شخصیت را بر عهده داشت. بااین‌حال، نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween ادامه مستقیم قسمت اصلی است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و داستان مابقی قسمت‌ها را نادیده گرفته است.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) اکران شود و پس از آن، فیلم Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده