نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹

ساخت Beyond Good & Evil 2 باوجود جدایی کارگردان به خوبی پیش می‌رود

مدیرعامل شرکت یوبیسافت در پاسخ به سؤال خبرنگاران از وضعیت توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 بعد از جدایی میشل انسل، میزان پیشرفت بازی را «کاملاً مطلوب» توصیف می‌کند.

یوبیسافت امروز گزارش جدیدی را از وضعیت درآمدزایی شرکت برای سال مالی ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ منتشر کرده که از عملکرد تبلیغاتی عالی شرکت در دوران بحران شیوع کرونا حکایت دارد. براساس این گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که بازی‌های مورد انتظاری همچون Assassin’s Creed: Valhalla موفقیت‌های به مراتب بیشتری را در آستانه ورود به سال مالی جدید شرکت با خود به همراه داشته باشند.

اما یکی از بازی‌های خاصی که در هیچ یک از بیانیه‌های جدید شرکت به آن اشاره‌ای نشده است، اولین دنباله بازی Beyond Good and Evil است که استودیوهای یوبیسافت پاریس و مون‌پلیه توسعه داده می‌شود. Yves Guillemot مدیرکل شرکت یوبیسافت در خلال نشست پرسش و پاسخ مقامات این شرکت با خبرنگاران درباره روند توسعه این بازی بعد از جدایی میشل انسل، طراح و کارگردان سابق این بازی صحبت می‌کند.

وی در ابتدای صحبت‌های خود می‌گوید:

«فرایند توسعه این بازی، روند خوبی را طی می‌کند. Beyond Good & Evil 2 دنیای بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد و حتی نتفلیکس تصمیم گرفته تا یک فیلم ویژه را با استفاده از دنیای این بازی تهیه کند. بنابراین به منظور ارائه یک تجربه بی‌نقص از این پتانسیل بالا، باید پروسه طولانی و دقیقی انجام بگیرد. درحال حاضر فقط می‌توان گفت که تیم توسعه‌دهندگان این بازی به خوبی با شرایط کنار آمده و کارهای خود را دنبال می‌کنند.»

گیم پلی بازی Beyond Good & Evil 2

لذا اینطور به نظر می‌رسد که گیلموت با یک پاسخ کوتاه و امیدوار کننده، وعده‌های خوبی را برای پایان این دوره طولانی به هواداران داده و ظاهراً جدایی یکی از کلیدی‌ترین اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی را به خوبی مدیریت کرده است.

اشاره او به فیلم نتفلیکس، به همکاری این شبکه بزرگ استریم فیلم و سریال با یوبیسافت در ساخت فیلم Beyond Good and Evil برمی‌گردد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، راب لترمن، کارگردان فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو)، در همکاری با Netflix وظیفه کارگردانی فیلم Beyond Good and Evil را بر عهده گرفته است. این فیلم درواقع اقتباسی از مجموعه بازی به همین نام از شرکت یوبیسافت خواهد بود.

آغاز فرایند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ تأیید شد. بعد از آن طی یک دوره طولانی هیچ خبری از این بازی نبود؛ تا اینکه در رویداد E3 2016 مجدداً شاهد بازگشت Beyond Good and Evil 2 به اخبار بودیم. یوبیسافت از آن زمان به این سمت نیز چندین بار بازه انتشار بازی را به تعویق انداخته و تنها به تأیید ادامه روند ساخت آن اشاره داشته است. تاکنون تصاویر و اسکرین‌شات‌های متعددی از دنیای این بازی منتشر شده است. در تمامی این موارد، مضامین علمی تخیلی و آینده نگرانه دنیای این بازی کاملاً مشهود است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده