// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته دهم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته دهم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته دهم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

چشم انداز محیط‌های آبی فورتنایت

چالش‌های هفته دهم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Upstate New Yorkباز کردن هفت صندوق مختلف در Upstate New York
Eliminations at Lazy Lakeکشتن سه نفر در Lazy Lake
Collect Metal from Slurpy Swampجمع‌آوری فلز در محیط Slurpy Swamp
Catch fish at Heart Lakeدر محیط Heart Lake ماهی بگیری
Eliminate opponents by hitting them with vehiclesکشتن یک بازیکن با وسیله نقلیه
Drive a boat from The Fortilla to The Authority in less than 4 minutesدر کمتر از چهار دقیقه، مسافت بین The Fortilla به The Authority را قایق سواری کنید
Ride 20,000 meters in a vehicleبا یک وسیله نقلیه، ۲۰ هزار متر را رانندگی کنید

بازیکنان فورتنایت در جریان اولین چالش هفته دهم باید هفت صندوق را در Upstate New York جمع‌آوری کنند. این در حالی است که برای کسب دومین چالش باید سه نفر را در Lazy Lake بکشید. این در حالی است که برای کسب سومین چالش، مهم نیست که چه تعداد فلز جمع‌آوری می‌کنید، تنها کافی است در محیط ذکر شده مشغول به انجام این کار شوید. Heart Lake، نام دریاچه کوچکی است که در شمال محیط Stark Industries قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در این دریاچه ماهی بگیرید.

در جریان پنجمین چالش، باید یکی از بازیکنان را با وسیله نقلیه از بین ببرید. شاید در ظاهر چالش سختی به‌نظر رسد، اما با کمی دقت، به‌راحتی می‌توانید آن را کسب کنید. محیط The Authority به‌واسطه‌ی آپدیت هالووین به The Ruins تغییر نام پیدا کرد. بازیکنان فورتنایت چپتر 2 باید مسافت میان این دو محیط را با قایق موتوری طی کنند. یادتان باشد که باید در کمتر از چهار دقیقه این کار را انجام دهید. برای کسب آخرین چالش هفته دهم هم تنها کافی است یکی از وسایل نقلیه‌های بازی را برداشته و آنقدر رانندگی کنید تا ۲۰ هزار متر طی شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده