// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

Blair Witch و ریمستر Ghostbusters را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های Ghostbusters: The Video Game Remastered و Blair Witch را به رایگان تجربه کنند.

فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت هفتگی دو بازی را به مدت یک هفته به‌صورت کاملا رایگان در فروشگاه خود قرار می‌دهد و کاربران می‌تواند با اضافه کردن آن به‌ فهرست بازی‌های خود آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند. حال اپیک گیمز به مناسبت رویداد هالویین دو بازی ترسناک را برای طرفداران این سبک در فروشگاه خود قرار داده است.

مقاله‌های مرتبط:

کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی Blair Witch از استودیوی Bloober Team دریافت کنید. داستان بازی در سال ۱۹۹۶ رخ می‌دهد و شما به همراه سگ خود یعنی بولت وارد جنگل بلیر ویچ می‌شوید که در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است. بازی دوم Ghostbusters: The Video Game Remastered از  استودیوی Saber Interactive است. داستان بازی در شهر نیویورک جریان دارد که توسط ارواح تسخیر شده است. یکی از نکات خود این نسخه استفاده از صداپیشه‌های نسخه اصلی بازی است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود.

بازی‌های Ghostbusters: The Video Game Remastered و Blair Witch تا تاریخ ۵ نوامبر (پنج شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۹) به‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز قرار دارند. همچنین، Wargame: Red Dragon یکی از بازی‌های رایگان هفته بعدی اپیک گیمز خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده