// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۹

بازی های ماه نوامبر ۲۰۲۰ ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

کاربران ایکس باکس لایو گلد در ماه نوامبر می‌توانند بازی‌های Aragami: Shadow Edition و Swimsanity را به رایگان تجربه کنند.

با نزدیک شدن به شروع ماه نوامبر، انتظار می‌رفت که شرکت مایکروسافت بازی‌های رایگان آینده ایکس باکس لایو گلد را برای کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 معرفی کند. البته در ماه نوامبر امسال، شاهد عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم هستیم. ازاین‌رو هر چهار بازی معرفی شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، در اختیار کاربران نسل نهم مایکروسافت هم قرار می‌گیرد.

کاربران ایکس باکس لایو گلد روی ایکس باکس وان، از تاریخ ۱۱ مهر ماه (یک نوامبر) می‌توانند Aragami: Shadow Edition را به رایگان تجربه کنند. این در حالی است که از تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۵ نوامبر) هم بازی آنلاین تیراندازی Swimsanity در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توانید به‌صورت چهارنفره درکنار هم Swimsanity را تجربه کنید یا به‌صورت PvP به نبرد با یکدیگر بپردازید.

در ادامه، از تاریخ یک مهر ماه کاربران ایکس باکس لایو گلد روی ایکس باکس 360 می‌توانند بازی Full Spectrum Warrior را تجربه کنند. همچنین در ۲۵ مهر ماه هم بازی Lego Indiana Jones در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اشاره کنم که تمامی بازی‌های رایگان ایکس باکس 360 به‌لطف ویژگی Backward Compatibility در اختیار کاربران ایکس باکس وان هم قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی‌های رایگان ماه نوامبر ۲۰۲۰ مایکروسافت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده