// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تصویر جدیدی از کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر شد

به‌تازگی یک یوتیوبر معروف ژاپنی که فردا ویدیو واکنش رسمی خود به بازی با پلی استیشن 5 را پخش می‌کند، یک تصویر از خود درکنار دوال سنس و خود PS5 استاندارد را تحویل مخاطبان داده است.

فردا راس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران، معروف‌ترین یوتیوبرهای ژاپنی که اهل ساخت محتواهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی هستند، از تجربه‌ی کار با پلی ‌استیشن 5 سونی می‌گویند. این افراد که ویدیوهای آن‌ها مدت‌زمانی بین ۱۱ تا ۳۵ دقیقه خواهند داشت، بازی Devil May Cry 5: Special Edition، بازی Godfall و بازی Astro's Playroom را روی کنسول نسل ۹ سونی بازی کرده‌اند. مخاطبان امیدوار شده‌اند که فردا علاوه‌بر شنیدن نظرات آن‌ها راجع به پلی ‌استیشن 5 و این سه بازی که دو مورد از آن‌ها انحصاری هستند، خود کنسول را هم بهتر ببینند و درک بهتری از ابعاد آن داشته باشند.

از بین چندین و چند یوتیوبر معروف ژاپنی که فرصت بازی کردن با کنسول پلی استیشن 5 را داشته‌اند، یکی از آن‌ها تصویری از خود و این دستگاه را در اینترنت گذاشته است؛ تصویری که جف کیلی هم رسمی بودن آن را تایید کرد.

یک یوتیوبر ژاپنی در کنار کنسول پلی استیشن 5 سونی و دسته دوال سنس

مخاطبان دوست دارند که فردا در ویدیوهایی که توسط یوتیوبرهای معروف ژاپنی پخش می‌شوند، UI/رابط کاربری کنسول را ببینند. همچنین گیمرها می‌خواهند بدانند که چه میزان از حافظه‌ی SSD کنسول در دسترس بازیکن قرار دارد و از آن مهم‌تر، سه بازی تجربه‌شده توسط آن‌ها با چه سرعتی لود شده‌اند؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده