نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

یکی از قهرمانان دنیای مارول در مجموعه کمیک Avengers تبدیل به فینیکس شد

در قسمت ۳۶ سری کتاب کمیک Avengers یکی از قهرمانان مارول به جدیدترین میزبان نیروی فینیکس تبدیل شد؛ آن هم در آستانه رویداد مورد انتظار Enter the Phoenix.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۳۶ سری کتاب کمیک Avengers را برای شما فاش کند.

.

.

.

در ابتدای خط داستانی رویداد Age of Khonshu، شخصیت موون نایت به سراغ یک سری از قدرتمندترین قهرمانان دنیای مارول رفت و بخشی از قدرت‌های هر کدام از آن‌ها را دزدید. البته این قدرت‌ها برای خود موون نایت نبود و همه برای ارباب او یعنی کانشو جمع‌آوری می‌شد. این خدای ماه چشم‌اندازی نسبت به آینده داشت و اینطور دیده بود که جهان در شعله‌های آتش مفیستو خواهد سوخت. به همین ترتیب کانشو و موون نایت برای اینکه بتوانند از چنین اتفاقی جلوگیری کنند، یک نیروی بسیار قدرتمند را به وجود آوردند. حالا با اینکه آن‌ها بر کره زمین حکمرانی می‌کنند اما ممکن است تمام این قدرت‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اند، هنوز هم برای متوقف کردن مفیستو کافی نباشد.

بنابراین، موون نایت تصمیم گرفت تا در قسمت ۳۶ سری کتاب کمیک Avengers بیشتر در این مسیر پیش برود. او خدای خود را پشت سر گذاشت و به یک موجود کیهانی و خیلی قدرتمندتر تبدیل شد؛ این موجود هم کسی نبود جز نیروی فینیکس. در قسمت ۳۶ سری کتاب کمیک Avengers، موون نایت بعد از اینکه در پیدا کردن کاپیتان مارول، آیرون من و کودک استار برند (کاپیتان و آیرون من از آن محافظت می‌کردند) شکست خورد، خود را روی ماه دید. موون نایت به این باور رسیده بود که استار برند (یکی از قدرتمندترین نیروهای موجود در جهان)، در شکست دادن مفیستو به او و کانشو کمک خواهد کرد. اما زمانی‌که او روی ماه بود، یک ناظر کیهانی به نام آنسین به ملاقات او رفت.

شخصیت موون نایت در حال تبدیل شدن به فینکس

آنسین به موون نایت توضیح داد که یک شخصیت قدرتمند کیهانی دیگر وجود دارد که خیلی قدرتمندتر از استار برند است؛ کسی که می‌توانست در نجات زمین به آن‌ها کمک کند و او هم نیروی فینیکس نام داشت. در ادامه آنسین برای او توضیح داد که دقیقا چطور می‌تواند توجه این موجود کیهانی را به سمت خود جلب کند. موون نایت هم برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد، خودش را در نبردی علیه بلک پنتر گرفتار کرد. خیلی طول نکشید که پادشاه واکاندا اثبات کرد که مبارز بهتری محسوب می‌شود اما موون نایت کسی نبود که به این راحتی تسلیم شود. او همچنان به مبارزه خود ادامه داد و ضرب و شتم‌های وحشیانه را تحمل کرد تا بتواند به چیزی که خیلی نیاز دارد، برسد.

این ماجرا تا پایان این قسمت ادامه داشت تا اینکه بالاخره موون نایت متوجه شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است؛ او داشت خودش را تبدیل به یک طعمه برای فینیکس می‌کرد تا این نیرو، او را به‌عنوان یک میزبان ارزشمند و شایسته ببیند. زمانی‌که این طعمه‌گذاری به‌لطف ضربه بسیار قدرتمند Fist of Khonshu به پایان رسید، فینیکس در سرتاسر کیهان چرخید تا بتواند موون نایت را روی زمین پیدا کند؛ به همین ترتیب موون نایت به‌عنوان میزبان جدید فینیکس انتخاب شد. در نتیجه این اتفاق، موون نایت یک لباس سفید و طلایی جدید به‌دست آورد و به‌عنوان فینیکس جدید، قدرت‌های او تا حد خیلی زیادی ارتقاء پیدا کرد.

حالا، موون نایت به یکی از قدرتمندترین و خطرناک‌ترین موجودات در سرتاسر دنیای مارول تبدیل شده است. این احتمال وجود دارد که او به کمک توانایی‌های فینیکس بالاخره قدرت لازم را برای شکست دادن مفیستو به‌دست بیاورد. هنوز مشخص نیست که او چه نوع خساراتی و آسیب‌هایی را می‌تواند بعد از خودش به جا بگذارد. البته، ما خیلی خوب می‌دانیم که بعد از این، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شده بود، رویداد جدید انتقام جویان، خط داستانی Enter the Phoenix خواهد بود؛ رویدادی که در آن فینیکس یکی از شخصیت های مارول را به‌عنوان میزبان خود انتخاب می‌کند. بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که پیوند او با موون نایت کوتاه خواهد بود اما این آغاز یک اتفاق خیلی خیلی بزرگتر محسوب می‌شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده