// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

خرید Xbox Game Pass Ultimate دو ماه اشتراک رایگان Funimation را به‌همراه دارد

سرویس گیم پس آلتیمیت تا به اینجا کاربران را بسیار شگفت‌زده کرده است. حال با اضافه شدن ۲ ماه اشتراک رایگان سرویس استریم انیمه‌ی Funimation به این سرویس می‌تواند جذاب‌تر هم شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز عکسی در حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass منتشر شد که نشان می‌داد اگر کاربران اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را خریداری کنند، می‌توانند از دو ماه اشتراک پریمیوم پلاس سرویس Funimation به‌صورت رایگان استفاده کنند. فانیمیشن یک سرویس استریم آنلاین انیمه است که به‌نظر می‌رسد می‌تواند مکمل خوبی برای سرویس گیم پس آلتیمیت باشد. چراکه بین موضوعات مورد علاقه‌ی انیمه‌بازها و گیمرها می‌توان اشتراک‌های فراوانی یافت و توافق جدید بین مایکروسافت و فانیمیشن می‌تواند بسیار مورد توجه کاربران سرویس گیم پس آلتیمیت قرار گیرد. می‌توان گفت که سرویس گیم پس چند وقتی است که با معرفی ویژگی‌های جدید برای کاربران ایکس باکس بسیار جذاب شده است و حالا با معرفی اشتراک رایگان فانیمیشن یک ویژگی جذاب دیگر به آن افزوده شده است.

سرویس فانیمیشن دارای مجموعه‌ی کاملی از انیمه‌های ژاپنی مانند My Hero Academia، Dragon Ball Z Super و Death Parade است. این سرویس استریم آنلاین نه‌تنها بین انیمه‌باز‌ها بسیار معروف است بلکه به‌خاطر ویژگی‌هایش کاملا می‌تواند در سرویس گیم پس آلتیمیت ادغام شود.

Xbox Game Pass Ultimate

این سرویس تنها خبر خوب راجع‌به توافق مایکروسافت با شرکت‌های دیگر برای حضور در سرویس گیم پس نیست. ماه پیش ردموندی‌ها اعلام کردند که سرویس EA Play از شرکت EA قرار است در این تعطیلات سال نوی میلادی به‌صورت رایگان به سرویس گیم پس اضافه شود.

از زمانی‌که سرویس گیم پس در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، مایکروسافت به‌خاطر راه‌اندازی آن سر زبان‌ها افتاده است. چراکه این سرویس می‌تواند به‌عنوان مدلی از سرویس‌های گیمینگی که منافع گیمیرها و کاربران را تأمین می‌کند مطرح شود. همینطور که به تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نزدیک می‌شویم، مایکروسافت روی تبلیغ و بازاریابی آن جنبه‌هایی از سرویس گیم پس تمرکز کرده که احتمالا برای کسانی که می‌خواهند کنسول‌های نسل بعدی آن‌ها را بخرند می‌تواند جذاب باشند. همین‌که آن‌ها تعدادی بازی‌های AAA را در زمان عرضه‌ی کنسول‌های بعدی‌شان روی این سرویس عرضه می‌کنند به‌نوعی به منافع مشتری احترام می‌گذارند. این رویکرد می‌تواند برای کاربران می‌تواند بسیار جذاب باشد و حتی در تصمیم مردم راجع‌به اینکه آیا می‌خواهند کنسول نسل بعدی سونی را بخرند یا مایکروسافت نقشی تعیین‌کننده داشته باشد.

با میزان پیشرفتی که سرویس گیم پس آلتیمیت در سال ۲۰۲۰ داشته است می‌توان با اطمینان گفت که این سرویس از اصطلاحا «نتفلیکس دنیای گیم» به یکی از بهترین دستاوردهای صنعت بازی تبدیل شده است. با اضافه شدن مداوم بازی‌های مشهوری چون DOOM: Eternal و Resident Evil 7 به گیم پس، به‌نظر می‌آید که این سرویس هرروز دارد خود را تکمیل‌تر می‌کند و توافق جدید با فانیمیشن نیز می‌تواند گامی دیگر در جهت این تکامل باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این توافق چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده