// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

جزئیات تازه‌ای از نژادها و کلاس ‌های نسخه دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 منتشر شد

نسخه ارلی اکسس بازی Baldur's Gate 3 در تاریخ ۱۵ مهر ماه عرضه می‌شود و دارای ۱۶ نژاد و ۶ کلاس مختلف است.

چندی پیش استودیو لرین (Larian Studio)، سازنده و ناشر Baldur's Gate 3، اعلام کرد با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی، اطلاعات بیشتری را حول نژادها و کلاس‌های بازی منتشر می‌کند. ازاین‌رو تنها سه روز دیگر به عرضه بازی زمان باقی‌مانده است و به‌تازگی استودیو لرین اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده است.

بازی Baldur's Gate 3 در تاریخ ۱۵ مهر ماه (۶ اکتبر) به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد و می‌توانند از میان ۱۶ نژاد و زیر مجموعه‌ای که برای آن‌ها درنظر گرفته شده، نژاد مورد علاقه خود را انتخاب کنند. همچنین ۶ کلاس متفاوت هم طراحی شده تا بتوانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا کوآپ تا سقف چهار بازیکن، به‌تجربه Baldur's Gate 3 بپردازند. تیم سازنده برای روز عرضه نزدیک به ۲۵ ساعت محتویات مختلف را برای بازیکنان در حالت کوآپ/چندنفره بازی درنظر گرفته است.

Drow و Githyanki جزو نژادهای خاص و نادر در منطقه Sword Coast به حساب می‌آیند. ازاین‌رو اگر نژادهای ذکر شده را انتخاب کنید، کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) به حضور شما در این محیط واکنش‌های مختلفی را نشان می‌دهند. بخش ساخت کاراکتر بازی حالت واقع‌گرایانه‌ای دارد. بدین صورت تیم سازنده از چهره‌های واقعی و ضبط شده (برگرفته از چهره هنرپیشه و مدل‌های مختلف) برای این بخش استفاده کرده است. در نسخه ارلی اکسس ۱۵۰ چهره متفاوت را می‌توانید برای نژادها یا زیرمجموعه‌های آن‌ها انتخاب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که صدها گزینه دیگر در قسمت ساخت کاراکتر برای بازیکنان درنظر گرفته شده تا مطمئن شوند که هر کاراکتر، خاص و منحصربه‌فرد خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویری از بخش ساخت کاراکتر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای مشاهده‌ی توضیحات کامل نژادها و همچنین کلاس‌های بازی به سایت منبع خبری مراجعه کنید. 

استفاده از چهره مدل‌ها و هنرپیشه‌ها در ساخت کاراکتر بازی Baldur


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده