نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

معرفی بازی موبایل Genshin Impact؛ تجربه‌ای با حال و هوای زلدا

Genshin Impact یک بازی جهان باز با گرافیک خیره کننده است که تجربه‌ی بازی‌های نقش آفرینی را با کیفیت بسیار مناسبی برای پلتفرم موبایل به ارمغان می‌آورد؛ در ادامه با معرفی بازی گنشین ایمپکت همراه زومجی باشید.

مدتی پیش بازی Genshin Impact ساخته‌ی استودیو میهویو لیمیتد‏ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی و موبایل به‌صورت رایگان عرضه شد و بالاخره به انتظار طرفداران خود پایان داد. استودیو miHoYo Limited‏ آثار دیگری مانند Honkai Impact را نیز در کارنامه‌ی خود دارد که از طرفی دارای شباهت‌هایی به Genshin Impact است. ساخته‌ی جدید استودیو میهویو، حال و هوایی مشابه انیمه‌های ژاپنی را در ذهن تداعی می‌کند و درکنار داستانی جذاب و حماسی، تجربه‌ای کامل از یک بازی نقش آفرینی را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون، به ارمغان می‌آورد.

مناظر سر سبز و نمایی از قلعه در بازی Genshin Impact

اگر با بازی The Legend Of Zelda: Breath of the Wild آشنا باشید، احتمالا بتوانید رد پای این بازی محبوب را بعد از مدتی گشت‌و‌گذار در Genshin Impact مشاهده کنید. علاوه‌بر این، از مواردی که باعث می‌شود گنشین ایمپکت را به‌عنوان یک اثر ارزشمند برای موبایل در نظر بگیریم، گرافیک بسیار زیبا و صد البته پرداخت به جزئیات در طراحی انمیشن‌های مختلف است که از لحظه‌ی ورود به بازی، احتمالا تمام توجه‌ شما را به خود جلب خواهند کرد.

 گنشین ایمپکت در بخش گیم‌پلی نیز عملکرد بسیار مناسبی دارد و مکانیزم‌های آن به خوبی با شرایط موبایل، سازگار است. جهان بازی نیز بازیکنان را با محیط‌های مختلف و نسبتا بزرگ روبه رو می‌کند که اجازه‌ی فعالیت‌های مختلفی مانند شنا کردن، بالا رفتن از ساختما‌ها یا کوه‌ها و همچنین پرواز کردن را به بازیکنان می‌دهد.

بازی گرافیک و جزئیات بالایی در طراحی انیمیشن‌ها دارد

دنیای بازی Genshin Impact پر از موجودات اهریمنی است که هرکدام رفتار منحصر‌به‌فرد خود را شامل می‌شوند. همچنین شما نیز در این دنیا تنها نخواهید بود و پس از مدتی، کنترل کاراکتر‌های مختلفی را در دست خواهید گرفت. علاوه‌بر شخصیت اصلی  که در ابتدا بازی انتخاب می‌کنید، در ادامه افراد بیشتری به شما ملحق خواهند شد که هرکدام دارای قدرت و سبک نبرد خاص خود هستند. شما در هر لحظه‌ای و حتی در حین نبرد نیز می‌توانید روی کاراکتر‌های مختلف سوییچ و از ویژگی‌های آن‌ها استفاده کنید. هریک از قهرمانان بازی از یک عنصر خاص استفاده می‌کند، عناصر در بازی دارای نقاط قوت و ضعف هستند. به‌عنوان مثال درحالی‌که آتش با آب خاموش می‌شود، با باد می‌توانید قدرت آتش را افزایش دهید.

مکانیزم‌های حرکتی و جنگیدن طراحی پیچیده‌ای ندارند و حتی با وجود اینکه گاهی باید مدام در لحظه شخصیت خود را به‌دلیل شرایط مختلف تغییر دهید، باز هم نمی‌تواند شما را در یادگیری آن‌ها با مشکل روبه‌رو کنند. انتخاب دیالوگ‌ها هنگام گفت و گو با کاراکتر‌ها، یکی دیگر از امکاناتی است که برای بازی Genshin Impact در نظر گرفته شده است و به‌نوعی سعی می‌کند تا شما را با داستان همراه کند.

فضای شهر در بازی Genshin Impact

کاراکتر‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارند که هرکدام قدرت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را شامل می‌شوند

مقاله‌های مرتبط:

در بازی Genshin Impact آیتم بسیاری انتظار شما را می‌کشند که علاوه‌بر شخصی‌سازی ظاهر، امکان ارتقاء قابلیت‌ها و سلاح‌های کاراکتر‌ها را نیز فراهم می‌کنند. شما همچنین می‌توانید با پیدا کردن موادغذایی، آشپزی کنید. غذاهای پخته شده به کاربر کمک می‌کند تا سلامتی خود را بعد از مبارزات بهبود ببخشد.

گفتنی است که بازی تنها به‌صورت آنلاین قابل اجرا است و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با دوستان خود و بازیکنان دیگر نیز به تجربه آن بپردازید. خوشبختانه سرورهای بازی در ایران در دسترس هستند و بدون نیاز به تغییر آی‌پی می‌توانید بازی را تجربه کنید.

علاوه‌بر تجربه تک‌نفره، شما همچنین بعد از رسیدن به سطح ۱۶ می‌توانید با دوستان‌تان وارد چالش‌های دنیای بازی شوید. بازی Genshin Impact با ویژگی‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد تا مدت‌ها می‌تواند بازیکنان را سرگرم دنیای فانتزی و چشم نواز خود کند. گنشین ایمپکت به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور عرضه شده است، بااین‌حال می‌توانید با انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای شخصیت‌های جدید را آزاد کنید، شخصیت‌ها به‌صورت تصادفی به کاربر داده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید علاوه‌بر تماشای تریلر منتشر شده از بازی، نظرات خود را نیز با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Genshin Impact


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده