نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

قوی ترین باتری گوشی 2020 در فروشگاه رایا استور

فروشگاه آنلاین رایا استور؛ مرکز خرید باتری گوشی, باتری آیفون, باتری سامسونگ, باتری الجی, باتری نوکیا و… در کشور است که پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را به هموطنان عزیز ارائه می‌کند.

بدون شک عمر باتری موبایل، یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید گوشی های هوشمند می باشد. مسلما هیچکس نمی خواهد گوشی موبایلی داشته باشد که حتی یک روز هم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام نیاورد. علاوه بر آن بعضی از افراد ترجیح می دهند تا با خرید قوی ترین باتری گوشی، خیال خود را از عمر و عملکرد باطری تلفن همراه خود راحت کنند. سایت رایااستور توانسته است با عرضه قوی ترین باتری گوشی 2020، به عنوان یکی از برترین فروشندگان انواع باتری های موبایل شناخته شود. در ادامه این مطلب با همراه باشید تا برترین گوشی های هوشمند از قوی بودن باتری را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده از نظر باتری

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد، دستگاه تلفن همراه شما به باتری قوی نیاز دارد. برای نمونه شما کاربری هستید که وقت زیادی صرف کارکردن با گوشی خود می‌کنید یا اینکه نمی توانید در طول روز به شارژر دسترسی داشته باشید یا در یک شرایط خاص دسترسی آسانی به یک پورت شارژ ندارید. درهرصورت شما می‌توانید با خرید قوی ترین باتری گوشی 2020 نیاز خود به شارژ مجدد برطرف کنید.

۱- Realme 6i

گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارند که در نگه‌داری شارژ به خوبی عمل نمی‌کنند. یکی از آن‌ها گوشی Realme 6i است که دارای بالاترین میزان شارژدهی در میان گوشی‌های هوشمند 2020 است؛ و به همین علت جزو قوی ترین باتری موبایل 2020 قرار گرفته است. Realme 6i با داشتن نمایشگری با رزولوشن HD، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پردازنده بهینه شده و کم مصرف می‌تواند با استفاده معمولی تا سه روز دوام داشته باشد.

این نوع از تلفن همراه از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.استقامت باتری گوشی Realme 6i معادل ۱۸۶ ساعت است، که این اندازه ای قابل‌توجه است؛ به طوری که شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن آن ۳۴ ساعت و ۵۹ دقیقه تماس تصویری داشتته باشید، ۲۹ ساعت و ۵۹ دقیقه وبگردی کنید یا ۲۰ ساعت و ۵۵ دقیقه به تماشای ویدئو بپردازید. گوشی‌های شرکت Realm در کشور به تعداد محدودی وجود دارند و شاید پیدا کردن باتری آن‌ها کمی دشوار باشد، اما شما می‌توانید در سایت رایا استور باتری اصل برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند را خریداری کنید.

معرفی بهترین گوشی‌های میان رده از نظر باتری

۲- موتورولا Moto G8 Power

Moto G8 Power را می‌توان به‌عنوان بهترین گوشی از نظر باتری 2020 معرفی کرد. موتورولا دارای باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری است که جزو با دوام ترین باتری موبایل 2020 شناخته شده است. قلب تپنده Moto G8 Power دارای پردازنده کم مصرف و مورد اعتماد است. استقامت این باتری در حدود ۱۳۶ ساعت است. به‌گونه‌ای که با یکبار شارژ 100 درصد می‌توانید 30 ساعت و 56 دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۲۰ ساعت و ۲۳ دقیقه در فضای وب باشد یا به مدت ۱۸ ساعت و ۲۱ دقیقه فیلم تماشا کنید.

۳- سامسونگ Galaxy M30s

سومین جایگاه بهترین باتری گوشی 2020، متعلق به Galaxy M30s است؛ که دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است و شرکت سامسونگ برای Galaxy M30s از تراشه ۱۰ نانومتری استفاده کرده است. البته قابل گفتن است که این تلفن همراه از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه شما را به خوبی شارژ کند. استقامت این باتری برابر با ۱۳۰ ساعت است، که به‌راحتی می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای یک کاربر برای استفاده از تلفن همراه خود باشد. شما می‌توانید با یک بار شارژ 100 درصد، ۳۵ ساعت و ۲۹ دقیقه تماس آنلاین داشته باشید، ۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه در فضای مجازی باشید یا به مدت ۲۱ ساعت و ۳۲ دقیقه از تماشای فیلم HD مورد علاقه خود ‌لذت ببرید.

۴- شیائومی Redmi Note 9S

باتری Redmi Note 9s، جزو قوی ترین باتری موبایل 2020 است که توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی ساخته شده است. گوشی شیائومی Redmi Note 9s از دوربین با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری برخوردار است، که جزو یکی از بهترین باتری گوشی 2020 در سایت رایااستور است. استقامت این باتری در حدود ۱۲۷ ساعت است. که با یکبار شارژ کامل می‌توانید ۴۱ ساعت و ۳۰ دقیقه توسط وب مکالمه کنید، ۱۹ ساعت و ۱۲ دقیقه وبگردی کنید یا ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه به تماشای فیلم بپردازید.

سایت رایااستور؛‌مرکز فروش قوی ترین باتری موبایل ۲۰۲۰

۵- شیائومی Mi Note 10 Lite

بعد از شناخته شدن و محبوبیت گوشی‌های سری Mi Note 10 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی تصمیم گرفت تا یکی از گوشی‌های ارزان با باتری قوی را وارد بازار کند. Mi Note 10 Lite از همان پردازنده سری قبل خود یعنی Snapdragon 730G بهره گرفته است. این تلفن همراه معرفی شده دارای ۵۲۶۰ میلی‌آمپری است و از فناوری شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. پایداری این گوشی در حدود ۱۱۷ ساعت است. شما با یک مرتبه شارژ کامل این دستگاه می‌توانید ۳۶ ساعت و ۳۱ دقیقه با اینترنت مکالمه کنید، ۱۲ ساعت و ۴۴ دقیقه به گشت‌و‌گذار در فضای وب بپردازید یا به مدت ۲۱ ساعت و ۱۹ دقیقه فیلم ببینید.

سایت رایااستور؛ مرکز فروش قوی ترین باتری موبایل 2020

شاید بتوان گفت که ارزش یک تلفن همراه هوشمند به اندازه ای است که باتری آن قوی باشد. البته باید در نظر داشته باشید که هر گوشی بدون هیچ نیرویی در شارژ باتری آن مانند یک قطعه بدون کارآمد است. درحالی‌که اکثر تلفن های هوشمند پیشرفته از باتری نیرومندی برخوردار هستند، اما باز هم نباید صرفا برای ظرفیت باتری گوشی خریداری کنید. بنابراین تهیه بهترین باتری قوی بستگی به عملکرد و کارایی دستگاه تلفن همراه شما دارد. شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین رایااستور باتوجه‌به مدل گوشی هوشمند خود قوی ترین باتری موبایل 2020 را خریداری کنید.

اگر به فکر تعویض باتری گوشی خود هستید یا قصد خرید باتری اصلی گوشی، از بهترین مرکز فروش باتری موبایل تهران را دارید، فروشگاه باتری موبایل رایا استور؛ انواع باتری تلفن همراه اورجینال در برندهای مختلفی همچون: آیفون اپل، سامسونگ، سونی، ال‌جی، نوکیا، هواوی، شیائومی، اچ تی سی و... را به‌صورت اینترنتی با گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

سایت رایااستور؛ یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش باتری موبایل در کشور است، که شما می‌توانید انواع باتری ها را باتوجه‌به ماهیت و ساختار گوشی هوشمند خریداری کنید. قیمت مناسب گوشی و مشخصات فنی آن اطلاعات مورد نیاز برای برای خرید قوی ترین باتری گوشی است. همچنین شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی رایااستور www.rayastor.ir بهترین قیمت گوشی‌های هوشمند را مشاهده کنید و باتری اصل موبایل خود را با کیفیت بسیار بالایی به‌صورت آنلاین سفارش دهید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده