نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اولین تریلر انیمه Godzilla: Singular Point چهره‌های آشنا و جدید را نشان می‌دهد

نتفلیکس و توهو اولین تیزر تریلر انیمه Godzilla: Singular Point را منتشر کردند که در آن شاهد یک نگاه کوتاه به این اثر هستیم.

ماه مهر امسال بود که نتفلیکس از دستور ساخت یک انیمه سریالی از شخصیت گودزیلا (Godzilla) خبر داد که این انیمه توسط توهو در دست ساخت است و قرار است Godzilla: Singular Point (گودزیلا: نقطه‌ی منفرد) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این انیمه سریالی منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر انیمه Godzilla: Singular Point شاهد حضور شخصیت‌های انسانی جدید به‌همراه کایجوهای شناخته شده دنیای گودزیلا مثل جت جگوار و Anguirus، دوست قدیمی گودزیلا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

گودزیلا نیز برای لحظاتی بسیار کوتاه در این تریلر قابل مشاهده است و ظاهرا فعلا قرار است ظاهر کلی آن به شکلی مرموز برای طرفداران باشد. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر رسمی سریال Godzilla: Singular Point را نیز منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های انسانی آن است و در پس زمینه آن گودزیلا با طرحی قرمز رنگ قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمه Godzilla: Singular Point

آسوشی تاکاهاشی، کارگردان انیمه‌ی Doraemon (دورایمون)، وظیفه کارگردانی انیمه Godzilla: Singular Point را بر عهده دارد. داستان و اتفاقات این انیمه سریالی قرار نیست ارتباطی با اتفاقات سه‌گانه انیمه دیگر نتفلیکس از شخصیت گودزیلا که شامل Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره‌ی هیولاها)، Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهر در شرف جنگ) و Godzilla: The Planet Eater (گودزیلا: سیاره‌خوار) می‌شود، داشته باشد. 

استودیوی بونز که بیشتر برای تولید مانگای My Hero Academia (آکادمی قهرمان من) شناخته می‌شود، برای تولید این انیمه با استودیوی اورنج، سازنده‌ی مانگای Beastars (بیستارز) همکاری خواهد کرد. انیمه Godzilla: Singular Point داستان دو نابغه جوان که شامل می کامینو، یک محقق زن و یون آریکاوا، یک مهندس مرد می‌شود، را دنبال می‌کند که یک تهدید بی‌سابقه آن‌ها و همراهانشان را تهدید خواهد کرد و باید با آن مقابله کنند.

انیمه Godzilla: Singular Point قرار است در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده