// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۵

بانجی تریلر زمان عرضه Destiny 2: Beyond Light را پخش کرد

شرکت بانجی با بسته‌ی الحاقی Beyond Light به گسترش بازی Destiny 2 تا اگر یکی از طرفداران این مجموعه هستید، ماجراجویی‌های بسیار زیادی در پیش داشته باشید.

بازی Destiny 2 به‌لطف پشتیبانی گسترده‌ی استودیو بازی‌سازی بانجی که حالا دیگر در بند هیچ ناشری نیست، هر روز بیشتر از قبل به جلب نظر مخاطبان پروپاقرص خود ادامه می‌دهد. این شرکت اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای ساخت بازی Destiny 3 ندارد و مدام به ساخت و عرضه‌ی محتوای بیشتر برای بازی فعلی خود می‌پردازد. سازندگان پس از معرفی بسته الحاقی Beyond Light بازی Destiny 2 اعلام کردند که بازی روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 با روزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ (به‌صورت همزمان) اجرا می‌شود.

دانلود تریلر از آپارات

عرضه‌ی DLC بزرگ Beyond Light در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عملا شروع دوران تازه‌ای را برای بازی Destiny 2 رقم می‌زند. در این داستان جدید، سیاهی و تاریکی قدم به منظومه‌ی شمسی می‌گذارند و یک خاندان سقوط‌کرده مجددا برمی‌خیزد تا مقابل نگهبانان بایستد. در این دوران عجیب، محافظان انسان‌ها نیز دیگر انگار نمی‌دانند که باید در کدام طرف میدان جنگ بایستند و چه شخصی را دشمن خطاب کنند.

به مانند همه‌ی تریلرهای اصلی بانجی، لانچ تریلر Destiny 2: Beyond Light هم عالی به نظر می‌آید. مخصوصا به این خاطر که همزمان با تصویرسازی از رنگ باختن دنیا، نسخه‌ای به‌خصوص از آهنگ Paint It Black گروه رولینگ استونز را در پس‌زمینه پخش می‌کند. سازندگان می‌گویند که در این بسته‌ی الحاقی باید منتظر رویارویی با نیروهای قدرتمندتری باشید و با شخصیت‌های آشنا و ناآشنای متعددی ملاقات می‌کنید. راستی زیرکلاس Stasis هم در این بسته‌ی الحاقی به بازی افزوده می‌شود که امکان خشک کردن دشمنان با یخ و خرد کردن آن‌ها را تحویل گیمر می‌دهد.

اگر می‌خواهید هیچ‌کدام از محتواها را از دست ندهید، به مراحل زمان‌دار هم توجه کنید که فقط با رفتن به بازی در روزهایی مشخص فعال می‌شوند. در پایان بانجی مجددا تاکید کرد که نسخه‌ی نسل ۹ بازی را در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد کرد که یک به‌روزرسانی رایگان به حساب می‌آید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده