نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱

مراحل تولید سریال Y: The Last Man آغاز شد؛ تغییر در بازیگران

شبکه FX از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Y: The Last Man خبر داده است و همچنین دو بازیگر سریال نیز تغییر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) آغاز شده است. پس از چندین سال انتظار و تأخیر سرانجام شبکه FX و هولو (Hulu) از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال خبر دادند که اقتباسی از کمیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از شرکت ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است. کمیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کمیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است. همچنین سریال با دو تغییر در تیم بازیگران نیز مواجه شده است.

Last-Man

اشلی رومنز و اولیویا ترلبی دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال Y: The Last Man اضافه شده و به ترتیب جانشین لاشانا لینچ و ایموجن پوتس در این سریال شده‌اند. رومنز قرار است نقش شخصیت ایجنت 355 و ترلبی نقش هیرو براون را بازی کنند. بن سچنتزر، دایان لین، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن و جولیانا کنفیلد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بن سچنتزر که قرار است نقش یوریک را در این سریال بازی کند نیز درواقع جانشین بری کیوگن شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Y: The Last Man در تورنتو انجام خواهد شد و الیزا کلارک وظیفه نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی این دو قسمت نیز بر عهده لوئیس فریدبرگ خواهد بود.

در ابتدا مایکل گرین و ایدا کروال وظیفه ساخت سریال Y: The Last Man را بر عهده داشتند، اما در ماه فروردین گذشته شبکه FX از قطع همکاری با گرین و کروال خبر داد و در ادامه شبکه FX اعلام کرد که الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing (کشتار)، به‌عنوان شورانر جدید این سریال انتخاب شده و او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. این سریال با نام Y در دست ساخت است که داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود، کاپوچین میمون، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوارند بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند.

سریال Y: The Last Man قرار است از طریق برنامه FX on Hulu در سال ۲۰۲۱ از شبکه هولو منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده