نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۹

تریلر هنگام عرضه بازی Bugsnax منتشر شد

استودیوی Young Horses تریلر هنگام عرضه بازی Bugsnax را منتشر کرد. همچنین از نسخه فیزیکی این بازی و آیتم‌های دیگری که قابل خریداری هستند رونمایی شد.

درحالی‌که دو هفته تا انتشار بازی ماجراجویی Bugsnax باقی مانده، استودیوی Young Horses، سازنده و ناشر این بازی تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد. علاوه‌بر این تریلر، از نسخه فیزیکی بازی هم رونمایی شد. ضمنا آیتم‌های واقعی که برای Bugsnax طراحی شده و قابل خریداری هستند، معرفی شدند. تریلر هنگام عرضه بازی که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، بیشتر به داستان آن می‌پردازد. از قرار معلوم شما هدایت یک خبرنگار را بر عهده دارید که وارد جزیره «اسنک‌توث» شده تا فردی به‌نام «الیزابرت مگافیگ» را پیدا کند.

در طول بازی با شخصیت‌های عجیب و غریب زیادی که در جزیره زندگی می‌کنند آشنا می‌شوید و از آن‌ها برای پیدا کردن الیزابرت کمک می‌گیرید. همچنین موجودات کوچکی در این جزیره وجود دارند که «باگزنکس» نامیده می‌شوند. این موجودات ترکیبی از حشرات و خوراکی‌ها هستند. در طول ماجراجویی خود در اسنک‌توث، شما به اسرار این جزیره پی می‌برید، هویت الیزابت را کشف می‌کنید و متوجه می‌شوید که باگزنکس‌ها از کجا آمده‌اند. همچنین ۱۰۰ نوع مختلف از این باگزنکس‌ها در محیط‌های جزیره وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

دانلود تریلر از آپارات

همان‌طور که گفتیم، علاوه‌بر این تریلر، از آیتم‌های دیگری نیز برای بازی رونمایی شده است. بازیکن‌ها می‌توانند در فروشگاه Fangamer نسخه فیزیکی Bugsnax را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به قیمت 39 دلار پیش‌خرید کنند. البته این نسخه‌های فیزیکی، زودتر از اوایل سال ۲۰۲۱ به‌دست خریداران نمی‌رسند. علاوه‌بر خودِ بازی، علاقه‌مندان می‌توانند یک تیشرت با طرح Bugsnax، عروسک یکی از باگزنکس‌ها به‌نام Strabby و همچنین یک مجموعه چهارتایی از پیکسل‌های بازی را سفارش دهند.

نسخه فیزیکی و آیتم های خریدنی Bugsnax

اخیرا در اخبار بازی داشتیم که بازی Bugsnax در ماه نوامبر به سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) اضافه می‌شود. این بازی نه‌تنها به همراه Middle-Earth: Shadow of War و Hollow Knight یکی از بازی‌های سرویس پلاس در ماه نوامبر است، بلکه اولین بازی خواهد بود که ازطریق این سرویس روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. افرادی که عضو سرویس پلاس باشند می‌توانند تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۹۹ (۴ ژانویه ۲۰۲۱) بازی Bugsnax را به‌صورت رایگان تجربه کنند. یک خبر هم برای بازیکن‌هایی که به گرفتن تروفی‌ها علاقه دارند؛ جان مورفی از استودیوی Young Horses در مصاحبه با بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که این بازی روی PS4 و PS5 دو فهرست تروفی جداگانه دارد. مورفی درباره عرضه بازی گفت:

«ما طی شش سال گذشته مشغول ساخت این بازی جذاب و شگفت‌انگیز بودیم. بخش زیادی از این مدت را در سکوت خبری کامل سپری کردیم. به همین خاطر بسیار هیجان‌انگیز است که بالاخره، بازی ما تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود و هزاران بازیکن می‌توانند آن را از همان روز اول روی کنسول جدید پلی استیشن 5 تجربه کنند.»

بازی Bugsnax در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و همچنین در فروشگاه اپیک گیمز برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده