نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶

برایان تایری هنری به بازیگران فیلم Bullet Train پیوست

برایان تایری هنری برای نقش‌آفرینی در فیلم اکشن مهیج Bullet Train شرکت سونی پیکچرز انتخاب شد که دیوید لیچ سکان هدایت آن را در دست دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که برایان تایری هنری، بازیگر فیلم‌های Eternals (جاودانگان)، Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) و If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) برای ایفای یک نقش نامعلوم به بازیگران فیلم Bullet Train (قطار سریع‌السیر) شرکت سونی پیکچرز پیوسته است که برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde (بلوند اتمی) و Hobbs and Shaw (هابز و شاو) به صندلی کارگردانی این فیلم اکشن مهیج تکیه زده است و روی بازنویسی فیلم‌نامه‌ی آن نظارت خواهد کرد که توسط زک اولکویتز، نویسنده‌ی فیلم Fear Street (خیابان ترس) به رشته‌ی تحریر در می‌آید.

فیلم Bullet Train با اقتباس از رمان Maria Beetle (ماریا بیتل) نوشته‌ی کوتارو ایساکا ساخته می‌شود که ماجراهای گروهی از قاتلان حرفه‌ای با انگیزه‌های متناقض را دنبال می‌کند. در مرکز حوادث این کتاب پنج آدمکش کارکُشته خود را در قطاری سریع‌السیر در راه توکیو به موریوکا می‌یابند که تنها چند ایستگاه در این مسیر وجود دارد. آن‌ها در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت‌هایشان بی‌ارتباط به هم نیست و این سؤالات مطرح می‌شوند که چه کسی زنده از قطار خارج می‌شود و چه چیزی در ایستگاه پایانی انتظارشان را می‌کشد؟ این پروژه از نظر لحن ترکیبی از فیلم Speed (سرعت) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و فیلم Non-Stop (بدون توقف) با بازی لیام نیسون توصیف می‌شود که وقایع آن‌ها در اتوبوس و هواپیما جریان داشت. انتظار می‌رود که کار فیلم‌برداری این فیلم پُرهیجان از پاییز امسال در لس آنجلس آغاز شود.

برد پیت، بازیگر فیلم Ad Astra (به‌سوی ستارگان)، جوئی کینگ، بازیگر فیلم The Kissing Booth (غرفه‌ی بوسه)، اندرو کوجی، بازیگر فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) و آرون تایلر-جانسون، بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نقش چهار قاتل فیلم Bullet Train را ایفا می‌کنند. آن‌طور که منابع آگاه گزارش می‌دهند، در این فیلم اکشن مهیج برد پیت در نقش یک آدمکش آمریکایی با نام لیدی‌باگ و جوئی کینگ در نقش یک قاتل نوجوان ساده و بی‌ادعا با نام پرنس ظاهر می‌شوند. فیلم Bullet Train یک اثر مهیج جمع‌وجور است، بدین معنا که برعکس فیلم‌های اکشن پراکنده با لوکیشن‌های واقعی می‌توان فیلم‌برداری آن را در مجموعه‌ای از مکان‌های تحت کنترل انجام داد و به‌راحتی و بدون مشکل دستورالعمل‌های بهداشتی را در زمان درگیری دنیا با ویروس کرونا رعایت کرد.

برایان تایری هنری پیش از این در فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) شبکه‌ی نتفلیکس و فیلم Superintelligence (ابَرهوشمند) شبکه‌ی HBO Max به ایفای نقش پرداخت و حالا با انتخاب برای فیلم Bullet Train لحظات هیجان‌انگیزی را سپری می‌کند. دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک از طرف شرکت «۸۷نورث»، آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و کت سمیک، تهیه‌کننده‌ی فیلم Infinite (بی‌نهایت) به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم «قطار سریع‌السیر» فعالیت می‌کنند و بریتنی موریسی به نمایندگی از شرکت «سونی پیکچرز اینترتینمنت» بر آن نظارت خواهد کرد. این پروژه همکاری دیگری را برای برد پیت و دیوید لیچ رقم می‌زند که پیش از این در ۸ فیلم از جمله Fight Club (باشگاه مبارزه)، The Mexican (مکزیکی)، Ocean's Eleven (یازده یار اوشن)، Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) و Deadpool 2 (ددپول ۲) با یکدیگر همکاری داشتند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده