نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۸۵: بازی‌های ترسناک کمتر شناخته شده، فیلم آنچارتد و مینی نیم نگاه

در لودینگ هشتاد و پنجم، به سراغ بازی‌های ترسناک کمتر دیده شده می‌رویم و در یک مینی‌ نیم‌نگاه به تجربه بازی Amnesia Rebirth می‌پردازیم.

فصل، فصل بازی‌های ترسناک است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لودینگ ۸۵ را به یکی از محبوب‌ترین ژانرهای دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی ژانر ترسناک اختصاص دهیم. با نزدیک شدن به رویداد هالووین، بسیاری از بازی‌ها به استقبال این رسم رفته‌اند و آیتم‌ها و رویدادهای متفاوتی را برای مدت محدودی در بازی‌های خود قرار دادند. به همین مناسب، در لودینگ ۸۵، به معرفی رویدادهای هالووین بازی‌ها می‌پردازیم که کماکان در جریان هستند.

در ادامه و در یکی دیگر از آیتم‌های جدید زومجی و در قالب یک نیم‌نگاه کوچک، به تجربه دقایقی از بازی‌ Amnesia Rebirth پرداخته‌ایم. در این نیم‌نگاه، شش نفر از اعضای زومجی به تجربه بخش‌هایی از بازی پرداخته‌اند که باهم می‌توانیم این بخش را نیز تماشا کنیم. در یکی دیگر از آیتم‌های لودینگ ترسناک زومجی، به سراغ بازی‌های ترسناکی رفته‌ایم که کمتر دیده شده‌اند. بازی‌هایی که ارزش بسیار بالایی برای تجربه کردن دارند اما به دلایل مختلفی بسیاری از گیمرها نام آن‌ها را نشنیده‌اند.

در ادامه لودینگ ۸۵، بچه‌های تحریریه لودینگ هر کدام در رابطه با ترسناک‌ترین بازی‌ای که تجربه کرده‌اند و چرایی آن حرف می‌زنند و نظرات‌شان را در رابطه با تعدادی از ترسناک‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های ترسناک تاریخ اعلام می‌کنند. مانند همیشه در دماسنج نیز به زمین و زمان گیر می‌دهیم، از خجالت بازی NBA 2K در می‌آییم و در رابطه با تام هالند، نیتن دریک و آنجلینا جولی حرف می‌زنیم. با لودینگ ۸۵ همراه باشید: 

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده