نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

سرورهای بازی !Gears Pop در اردیبهشت سال آینده خاموش می‌شوند

سرورهای بازی !Gears Pop در بهار آینده از دسترس خارج می‌شوند و خریدهای درون برنامه‌ای بازیکنان در طول ۹۰ روز گذشته پس داده خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، سرورهای بازی !Gears Pop که ترکیبی از مجموعه‌ی محبوب Gears of War و فیگورهای فانکو پاپ رایج است، در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۶ آوریل ۲۰۲۱) خاموش می‌شوند. استودیوی مدیاتونیک که چندی قبل بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را منتشر کرد، اظهار داشت که توسعه‌ی مستمر بازی رایگان !Gears Pop «دیگر امکان‌پذیر نیست». این استودیو در پستی برای خداحافظی گفت: «برای پشتیبانی از یک بازی علاوه‌بر فعال نگه داشتن سرورها باید به امور بسیاری رسیدگی کرد. پرداختن به مشکلات، تولید محتوا و ارائه‌ی پشتیبانی برای ادامه‌ی حیات یک بازی اهمیت بسیاری دارد و متأسفانه، انجام این کارها دیگر برای ما میسر نیست.»

بازیکنان تا زمان از دسترس خارج شدن سرورها در اردیبهشت سال آینده می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند و دراین‌میان توسعه‌دهندگان نیز جوایز باونتی و شانس دریافت لجندری پین را افزایش می‌دهند و رویدادهای محبوب را باری دیگر باز می‌گردانند. خریدهای درون برنامه‌ای بلافاصله غیرفعال شده است و خریدهای صورت گرفته در ۹۰ روز گذشته (بازه‌ی زمانی بین ۹ مرداد ۱۳۹۹ تا ۷ آبان ۱۳۹۹) به بازیکنان پس داده می‌شود. استودیوی مدیاتونیک اعلام کرد که استرداد پول‎‌های بازیکنان احتمالاً چند هفته طول خواهد کشید، اما جای هیچ‌گونه نگرانی در این‌باره نیست.

بازی !Gears Pop در اوت سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران iOS، اندروید و کامپیوتر قرار گرفت. این بازی رایگان اثری استراتژی بی‌درنگ و مشابه بازی Clash Royale استودیوی سوپرسل است که بازیکنان در آن نیروهای خود را در زمین قرار می‌دادند تا سازه‌های بازیکن حریف را از بین ببرند. بازی !Gears Pop به‌واسطه‌ی تنوع خوب کارت‌های بازی، امکان استفاده از تاکتیک‌های مختلف و پیاده‌سازی منطقی آن‌ها و طراحی بامزه‌ی کاراکترهای بازی و گرافیک کلی خوب توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کند که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده