// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

تعداد بازیکنان Wasteland 3 به یک میلیون نفر رسید

لایو اکشن کوتاه Wasteland 3 به مناسبت یک میلیونی شدن بازیکنان آن، جهان بی رحم بازی را نشان می‌دهد.

در اواخر تابستان ماه بود که بازی Wasteland 3 روانه بازار شد و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های آخرالزمانی و تاکتیکی قرار دهد. این در حالی است که حساب کاربری توییتر استودیو اینزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) به‌تازگی توییت جدیدی را منتشر کرده که خبر از یک میلیونی شدن ویستلند 3 می‌دهد.

به‌عبارتی، تعداد بازیکنان این بازی به یک میلیون نفر رسیده است. بخشی از این موفقیت را می‌توان به سرویس Xbox Game Pass ربط داد، زیرا Wasteland 3 در همان روز عرضه در اختیار بازیکنان سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. در ادامه، استودیو اینزایل اینترتینمنت یک ویدیو لایو اکشن دو دقیقه‌ای را هم منتشر کرده است.

درواقع این فیلم، چند سال گذشته ضبط شده تا سازنده بتواند باتوجه‌به آن، به‌خوبی فضای آخرالزمانی کلورادو را در بازی شبیه‌سازی کند. در جریان تریلر شاهد راننده‌ای هستیم که در حال رساندن یک بسته به پایگاه خود است و در میان راه به شخص دیگری هم کمک می‌کند. اگر از بازیکنان Wasteland 3 باشید، متوجه می‌شوید که در بازی شرایط مشابه به کجا ختم می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو لایو اکشن بازی Wasteland 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. پس از عرضه بازی، استودیو اینزایل در تلاش بود تا بهبودهایی را روی بازی اعمال کند و در جریان آپدیت اخیر بازی، سرعت لود شدن Wasteland 3 روی پی سی ۶۰ درصد و روی ایکس باکس وان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wasteland 3 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

اگر از آن دست بازیکنانی هستید که نسخه‌های قبلی ویست‌لند را بازی کرده‌اند یا حتی ساعت‌ها مشغول ماجراجویی در سری فال‌اوت بوده‌اند، ویست‌لند ۳ بدون شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌هایی خواهد بود که می‌توانید این روز‌ها با آن سرگرم شوید. برایان فارگو و تیمش یک بار دیگر هنرش خودشان را در خلق یک نقش آفرینی آخرالزمانی به‌تصویر کشیده‌اند و جزییات بی‌نهایت دوست‌داشتنی بازی چه در داستان و چه در گیم‌پلی، منجر به خلق اثری شده که هر بازیکنی می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از آن ببرد و حتی پس از سپری کردن چیزی حدود ۵۰ ساعت در آن، با همان اشتیاق اولیه دوباره به سراغش برود. ویست‌لند ۳، فراتر از هر تعریفی، همان اثری است که طرفدارنش مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند و حتی یک سری مشکلات مخصوصا فنی هم باعث نخواهند شد تا مزه شیرین تجربه کردنش تا مدت‌ها زیر زبان‌تان نماند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده