// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲

تریلر شروع فصل هفتم Apex Legends مهارت های هورایزن را نشان می‌دهد

ریسپاون اینترتینمنت به‌تازگی تریلر آغاز فصل هفتم بازی Apex Legends را منتشر کرده و در جریان آن شاهد الیمپس، نقشه جدید بازی هستیم.

مدتی پیش بود که تریلر داستانی هورایزن، لجند جدید بازی Apex Legends منتشر شد و کاربران پس زمینه داستانی این شخصیت جدید را مشاهده کردند. هورایزن با شروع فصل هفتم ایپکس لجندز در تاریخ ۱۴ آبان ماه (چهار نوامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

این در حالی است که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)،‌ به‌تازگی تریلر زمان شروع فصل هفتم را در اختیار کاربران قرار داده است. در جریان تریلر سینمایی منتشر شده، شاهد ورود کاراکترهای ایپکس لجندز به نقشه الیمپس هستیم؛ نقشه‌ای که با شروع فصل هفتم به Apex Legends اضافه خواهد شد. آنطور که به نظر می‌رسد، الیمپس قرار است تجربه‌ای کاملا متفاوت را ارائه دهد و بازیکنان ازطریق وسیله نقلیه Trident قادر به تعقیب و نبرد با سایر گروه‌ها هستند.

همچنین در ادامه‌ی تریلر هم نگاهی به گیم‌پلی کاراکتر هورایزن خواهیم داشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مهارت‌های هورایزن برپایه جاذبه طراحی شده است. یکی از مهارت‌های او گجت مخصوصی است که دشمنان را مستقیم به هوا پرتاب می‌کند. دومین مهارت هم یک سیاه‌چاله است که دشمنان را به یک نقطه جذب می‌کند؛ مهارتی که شباهت‌هایی به Gravity Star بازی تایتان فال دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده