// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۸

تریلر گیم پلی No More Heroes 3 مبارزات بازی را نشان می‌دهد

جدا از نمایش گیم‌پلی بازی No More Heroes 3، در رویداد دایرکت مینی اعلام شد که دو نسخه ابتدایی این مجموعه هم روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در گذشته بازی No More Heroes 3 توسط سودا ۵۱ (Suda 51)، خالق مجموعه No More Heroes، معرفی شد. بااینکه یک تیزر کوچک هم از گیم‌پلی بازی به‌نمایش درآمده بود، اما هواداران این مجموعه منتظر یک تریلر کامل از گیم‌پلی No More Heroes 3 بودند.

این در حالی است که در رویداد نیتندو دایرکت مینی جدید نینتندو، تریلر جدید بازی No More Heroes 3 منتشر شد. نکته جالب این است که در نسخه Travis Strikes Again: No More Heroes شاهد تغییراتی در دوربین و ساختار بازی بودیم، اما No More Heroes 3 همانند دو نسخه پیشین خود، مجددا به حالت سوم شخص برگشته است. همچنین از نظر سیستم مبارزاتی هم شباهت‌هایی به نسخه‌های پیشین دارد. کاربران زومجی در ادامه و ازطریق یوتیوب می‌توانند تریلر جدید No More Heroes 3 را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب

دراین‌میان اشاره کنم که نینتندو جدا از انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی، اعلام کرد که دو نسخه ابتدایی No More Heroes هم‌اکنون در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است. ازاین‌رو با مراجعه به فروشگاه eShop نینتندو می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده