نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸

سریال Narcos: Mexico برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Narcos: Mexico برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که شورانر فصل سوم تغییر کرده و همچنین وگنر مورا قرار است به‌عنوان کارگردان در فصل سوم حضور داشته باشد.

بهمن گذشته بود که فصل دوم سریال Narcos: Mexico (نارکوس: مکزیک) از شبکه نتفلیکس منتشر شد. با اینکه فصل دوم این سریال توانست نظر مثبت بینندگان و منتقدان را جلب کند، اما تا به امروز طرفداران سریال شاهد اخبار جدیدی در رابطه با تمدید یا لغو سریال نبودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش مکزیک سریال Narcos (نارکوس) برای یک فصل دیگر تمدید شده است. نتفلیکس امروز اعلام کرد که سریال Narcos: Mexico برای فصل سوم تمدید شده است که اریک نیومن، شورانر پنج فصل گذشته این سریال، از سمت خود کناره‌گیری کرده و کارلو برنارد، یکی دیگر از سازندگان اصلی سریال جانشین وی شده است.

نیومن همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در فصل سوم سریال Narcos: Mexico حضور خواهد داشت و او اکنون قرار است بیشتر روی قرارداد چند جانبه‌اش با نتفلیکس برای تولید فیلم و سریال تمرکز کند. نیومن در این رابطه گفت: «من بسیار خوشحالم که به مدت پنج سال هدایت ساخت سریال Narcos و سریال Narcos: Mexico را بر عهده داشتم و به تیمی فوق‌العاده که در ساخت این سریال‌ها نقش داشتند، بسیار افتخار می‌کنم. کارلو برنارد اولین کسی بود که من بیش از ۱۰ سال پیش در مورد این پروژه با او صحبت کردم و بسیار خوشحالم که می‌توانم هدایت ساخت فصل سوم سریال Narcos: Mexico را به دستان بسیار توانمند او بسپارم».

اسکوت مک نری در فصل دوم سریال Narcos: Mexico 

همچنین وگنر مورا که پیش از این نقش پابلو اسکوبار را در دو فصل اول سریال Narcos بر عهده داشته بود، قرار است برای کارگردانی چند قسمت از فصل سوم بخش مکزیک این سریال بازگردد. مورا قرار است دو قسمت از فصل جدید سریال Narcos: Mexico را کارگردانی کند. دیگر کارگردان‌های فصل سوم این سریال شامل آندرس بایز، الخاندرا مارکز آبلا، لوییس اورتگا و آمات اسکالانته می‌شوند. اتفاقات فصل سوم سریال Narcos: Mexico در دهه ۹۰ میلادی و زمانی‌که تجارت جهانی مواد مخدر با سرعت در حال گسترش است، جریان دارد که فصل سوم قرار است جنگی که پس از تکه‌تکه شدن امپراطوری فلیکس آغاز می‌شود، را بررسی کند.

زمانی‌که کارتل‌های تازه استقلال یافته در تلاش هستند تا از آشوب‌های سیاسی و افزایش خشونت‌ها زنده بمانند، نسل جدیدی از پادشاهان مواد مخدر در مکزیک ظهور می‌کنند. اما در این جنگ حقیقت و واقعیت اولین قربانی است و هر دستگیری، قتل و انهدام یکی از کارتل‌ها تنها باعث می‌شود که از پیروزی واقعی بیشتر فاصله بگیرند. اسکوت مک‌‌نری قرار است برای بازی در نقش اصلی سریال بازگردد و خوزه ماریا یازپیک، آلبرتو آمان، آلفونسو دوسال، مایرا هرموسیلو، مانوئل ماسالوا، آلخاندرو ادا، گورکا لاسائوسا و مت لتچر، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل سوم سریال Narcos: Mexico تایید شده است. 

در حال حاضر بازگشت دیگو لونا برای بازی در نقش فلیکس گالاردو تایید نشده است و ممکن است نتفلیکس بخواهد بینندگان را با بازگشتش غافلگیر کنند. همچنین طبق قرارداد نتفلیکس با نیومن، او اکنون تمرکز خود را بیشتر روی ساخت فیلم Escape from Spiderhead با بازی کریس همسورث و مایلز تلر، فیلم The Upper World با بازی دنیل کالویا و سریال Painkiller خواهد گذاشت. نیومن پیش از این در همکاری با نتفلیکس به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Bright و فیلم Project Power حضور داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده