// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۸

نسخه ابری بازی‌های Control و Hitman 3 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، اعلام شد که نسخه ابری Control و همچنین Hitman 3 در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

اگر از کاربران نیتندو سوییچ هستید و می‌خواهید بازی Control را تجربه کنید، هیچ نگران نباشید. نینتندو در جریان رویداد نیتندو دایرکت اخیر خود دو بازی جدید را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد که نسخه ابری آن‌ها در اختیار کاربران این کنسول هیبریدی قرار داده می‌شود. در گذشته هم بازی‌هایی نظیر Assassin's Creed: Odyssey از این‌طریق روی نینتندو سوییچ قابل بازی بودند.

این در حالی است که اعلام شده که نسخه ابری بازی Control هم‌اکنون در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است. البته اشاره کنم که نسخه آلتیمیت ادیشن بازی برای کاربران عرضه شده که شامل دو بسته الحاقی Awe و The Foundation به‌علاوه حالت عکاسی و سایر محتویات نسخه اصلی برای سایر پلتفرم‌ها است.

کنترل تنها بازی معرفی شده نیست و کاربران، پس از عرضه Hitman 3 هم به نسخه ابری آن روی نینتندو سوییچ دسترسی خواهند داشت. بااینکه این بازی در ژانویه ۲۰۲۱ در اختیار کاربران نسل هشتم و نهم قرار خواهد گرفت، اما متاسفانه اعلام نشده که کاربران نینتندو سوییچ نسخه ابری آن را در چه تاریخی تجربه خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده