نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷

محمد دیاب وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده گرفت

محمد دیاب، کارگردان مصری که سابقه کارگردانی فیلم تحسین شده Clash را در کارنامه دارد، پس از توافق با مارول استودیو به‌عنوان کارگردان سریال Moon Knight انتخاب شده است.

روز دوشنبه این هفته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، در حال مذاکره و بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای حضور در سریال Moon Knight است و او قرار است نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه را در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان مون نایت مشخص شده است که می‌تواند انتخاب غیر منتظره‌ای باشد. محمد دیاب، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و شاعر مصری، پس از توافق با مارول استودیو وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده گرفته است. 

لوگو رسمی سریال Moon Knight

دیاب که در آکادمی فیلم نیویورک تحصیل کرده، بیشتر برای کارگردانی فیلم Clash (درگیری) در سال ۲۰۱۶ شناخته می‌شود که برای آن در بخش نگاه نو جشنواره کن ۲۰۱۶ حضور پیدا کرد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. فیلم Cairo 678 (قاهره ۶۷۸) اولین فیلمی بود که او وظیفه کارگردانی آن را در سال ۲۰۱۰ بر عهده داشت و توانست جایزه بهترین فیلم خارجی جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو را دریافت کند. دیاب اخیرا فیلم Amira را کارگردانی کرده که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist (جن‌گیر) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده خواهد داشت

سریال Moon Knight یکی از چندین سریالی است که مارول استودیو برای سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است تولید و منتشر کند. سریال WandaVision (وانداویژن)، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی)، انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟)، سریال Hawkeye (هاوک آی)، سریال She Hulk (شی هالک) و سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، از جمله سریال‌هایی هستند که قرار است توسط مارول استودیو تولید و از دیزنی پلاس منتشر شوند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده