// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵

تریلر زمان عرضه پلی استیشن 5 سونی پخش شد

شرکت سونی با پخش ویدیو تبلیغاتی یک دقیقه‌ای تازه‌ی خود با صداگذاری تراویس اسکات، گیمرها را بیش‌ازپیش برای خرید کنسول پلی استیشن 5 هیجان‌زده کرد.

شعار رسمی برند پلی استیشن در سرتاسر نسل ۹ کنسول‌های بازی قرار است Play Has No Limits (بازی کردن، حد و مرزی نمی‌شناسد) باشد. حالا ویدیو تبلیغاتی تازه‌ی شرکت سونی هم با تاکید روی میل انسان برای رسیدن به فراتر از همه‌ی انتظارات و چنگ زدن به برترین‌ها، همین شعار را بهتر از قبل به مخاطبان معرفی می‌کند. اریک لمپل، نایب رئیس تیم تبلیغاتی پلی استیشن سونی در این رابطه می‌گوید: «ما نمی‌توانیم بیش از این برای تجربه شدن نسل بعدی سرگرمی‌های تعاملی توسط شما صبر کنیم. پس امروز اولین نگاه به ویدیو اصلی زمان عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 را پخش کردیم.

این‌جا می‌خواهیم آن احساس یگانه‌ای را در وجود گیمر زنده کنیم که پس از تجربه‌ی جدیدترین و برترین بازی‌های ویدیویی پیشرفته به‌دست می‌آورد. زیرا پلی استیشن 5 به‌زودی تبدیل به مکان تازه‌ای می‌شود که گیمرها را برای غرق شدن در جهان ویدیوگیم در خود جمع می‌کند».

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو که در آن به شکلی جذاب با تمایل بی‌پایان انسان برای کشف تازه‌ترین موارد ممکن روبه‌رو می‌شویم، توسط تراویس اسکات، خواننده‌ی معروف صداگذاری شده است که می‌دانیم یکی از ستون‌های تبلیغاتی پلی استیشن در نسل ۹ خواهد بود. لمپل می‌گوید: «عشق ورزیدن انسان به پیش‌روی و متوقف نشدن چه در زندگی روزمره‌ی ما و چه در رفتن به سراغ بازی‌ها دیده می‌شود. پس یک بار دیگر به یاد شما می‌آورم که در دنیای پلی استیشن 5، بازی کردن حد و مرزی نمی‌شناسد».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده