// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸

بررسی بازی Watch Dogs Legion از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی میانگین نمرات بازی Watch Dogs Legion منتشر شده و شاهد عملکرد خوبی از سوی جدیدترین ساخته یوبیسافت هستیم.

پس از معرفی بازی Watch Dogs Legion، شاهد اعمال تغییراتی در ساختار گیم‌پلی توسط یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه واچ داگز بودیم. این بار به‌جای اینکه بازیکنان هدایت یک کاراکتر مشخصی را برعهده داشته باشند، هدایت چندین کاراکتر متفاوت را برعهده خواهند داشت. یوبیسافت وعده داده است که تمامی کاراکترها طراحی منحصربه‌فردی خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند به‌واسطه‌ی آن‌ها شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی را تجربه کنند.

ازطرفی، در طول بازی اگر یکی از اعضای گروه DedSec کشته شود، دیگر نمی‌توانید از او در طول بازی استفاده کنید. از دیگر مواردی که در تریلرهای بازی شاهد آن بودیم، طراحی وسیع شهر لندن و پویا بودن آن است. انتظار می‌رود بازیکنان در طول بازی آزادی عمل‌های مختلفی در شهر لندن داشته باشند. 

امروز ساعت ۲:۳۰ میانگین نمرات بازی Watch Dogs Legion منتشر شد و شاهد عملکرد قابل قبول جدیدترین ساخته یوبیسافت هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات برخی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

Watch Dogs Legion

  • سازنده: یوبیسافت تورنتو
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • سبک: اکشن ماجراجویی

شخصیت ایدن در بازی Watch Dogs Legion

زومجی: ۸۵ از ۱۰۰

 Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Watch Dogs Legion تحقق چیزی است که یوبیسافت قصد داشت با نسخه اول به آن برسد. ساخت تیم، طراحی مراحل بی‌نظیر، داستان‌سرایی قوی و جهان زیبای بازی به‌خوبی درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و مخاطب را سرگرم می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که نبود قهرمان اصلی و ثابت، به بازی لطمه‌ای وارد نکرده است و آزادی عمل از نظر هدایت کاراکترهای مختلف، در نسخه لیجن به بالاترین حد خود رسیده است.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

Watch Dogs Legion یک بازی متفاوت است و پیام اصلی خود را به‌خوبی و با روش‌های سرگرم کننده‌ای به‌گوش مخاطبان می‌رساند. همچنین یوبیسافت توانسته است به‌خوبی از المان‌ هک کردن در بازی به شیوه خلاقانه‌ای استفاده کند. یکی از مواردی که Watch Dogs Legion به خوبی در آن عمل کرده، این است که فرهنگ شهروندان لندن را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است. در انتهای بازی، تیم DedSec پر شده از شهروندان مختلف لندن که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و همچنین، فرهنگ‌های متنوعی از لندن را هم به نمایش می‌گذارند. شاید نحوه ارائه پیام بازی، مشکلاتی داشته باشد، اما درگوشه و کنار واچ داگز لیجن به اتحاد و هم بستگی اشاره می‌شود.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

استفاده از المان‌های روگ‌لایک در یک بازی جهان بازی به‌ روش‌های مختلفی در Watch Dogs Legion جوابگو بوده است. ازاین‌رو سبب شده تا بازدید از لندن که این بار ساختار آن شبیه به آینده نزدیک است، لذت بخش‌تر از دو نسخه قبل باشد.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

واچ داگز لیجن به‌خاطر ساختار گیم‌پلی و اینکه اجازه می‌دهد با هر کاراکتری بازی را تجربه کنید، جهان واچ داگز را دستخوش تغییرات کرده است که بعضی وقت‌ها شبیه‌به یک سردرد می‌ماند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده